Dalijimosi vaizdo įrašais platforma „TikTok“ bando naują išnykstančių klipų funkciją, panašią į „Snapchat“ ir „Instagram“ funkcijas, praneša žiniasklaida.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
„TikTok Stories“ leidžia naudotojams 24 valandas matyti jų sekamų paskyrų paskelbtą turinį, tada jis ištrinamas.
Šią savaitę konkuruojanti socialinės žiniasklaidos platforma „Twitter“ uždarė savo „Fleets“ išnykstančių istorijų funkciją.
Programėlė „TikTok“, kuri priklauso Kinijos bendrovei „ByteDance“, dar oficialiai nepaskelbė apie šią funkciją, bet, kaip žinoma, kai kuriems naudotojams suteikia galimybę ja naudotis, nes eksperimentuoja.
Į šią funkciją atkreipė dėmesį socialinės žiniasklaidos konsultantas Mattas Navarra, kuris „Twitter“ tinkle pasidalijo „TikTok Stories“ ekrano nuotraukomis.
„TikTok“ yra naujausia didelė socialinės žiniasklaidos platforma, eksperimentuojanti su funkcija, kurią pirmą kartą išpopuliarino „Snapchat“.
Naujiena pasirodė tuo metu, kai „Facebook“ priklausanti „WhatsApp“ diegia funkciją, leidžiančią jos naudotojams nuotraukas ar vaizdo įrašus išnykti juos pamačius.
Gavėjui pirmą kartą atidarius vaizdą, funkcija, vadinama „peržiūrėti vieną kartą“, jį ištrina, neišsaugodama jo telefone.