Bendravimo internete formos nuolat kinta: dar prieš dešimtmetį tinklaraščiai buvo populiarumo viršūnėje ir atrodė, kad jie yra ateitis. Visgi viskas apsivertė ir žmonės iš asmeninių svetainių išsikraustė į socialinius tinklus. Šiandien jau nereikia kurti ir išlaikyti savo asmeninės svetainės, kad taptumėte populiariu, o vieną tiesiausių kelių į žvaigždes nutiesė rinkos chuliganu tituluojamas „TikTok“.
„Sensor Tower“ duomenimis, „TikTok“ tapo pirmąja ne „Facebook“ valdoma programėle, pasiekusia 3 mlrd. atsisiuntimų „iOS“ ir „Android“ platformose. Iš „Sensor Tower Store Intelligence“ duomenų matyti, kad ši aplikacija, įskaitant jos kinišką „iOS“ versiją „Douyin“, pirmąjį 2021 metų pusmetį buvo daugiausiai parsisiųsta tarp nemokamų ir mokamų programėlių visame pasaulyje – sulaukė net 383 mln. įdiegimų.
Duomenys rodo, kad 2021 m. „TikTok“ populiarumas ir toliau didėjo. Nuo 2020 m. ketvirtojo ketvirčio iki 2021 metų pirmojo ketvirčio parsisiuntimų skaičius padidėjo 2 proc. ir siekė 177,5 mln. Šių metų pirmojo ketvirčio rezultatai dar įspūdingesni – pasiekta 205,4 mln. atsisiuntimų. Tai didžiausias programos augimas nuo rekordinio 2020 m. startinio ketvirčio, kai ji buvo įdiegta daugiau nei 315 mln. kartų.
„TikTok“ atsisiuntimų skaičius, palyginti su 2020 m. pirmuoju pusmečiu, sumažėjo 38 proc. (nuo beveik 619 mln. 2020 m. pirmąjį pusmetį), tačiau tai iš dalies lėmė aplikacijos pašalinimas iš Indijos programėlių parduotuvės. Nepaisant to, vartotojų išlaidos „TikTok“ programėlėje padidėjo 73 % proc.
Programėlė buvo įdiegta daugiau nei 3 mlrd. kartų, todėl ji tapo penktąja su žaidimais nesusijusia programėle, kuriai pavyko pasiekti šį tikslą. Kitos keturios 3 mlrd. įdiegimų turinčios aplikacijos yra „WhatsApp“, „Messenger“, „Facebook“ ir „Instagram“, kurios visos priklauso „Facebook“.
2021 m. antrąjį ketvirtį „TikTok“ vartotojų išlaidos pasiekė didžiausią ketvirčio augimą nuo 2020 m. antrojo ketvirčio – nuo 384,7 mln. dolerių pirmąjį 2021 m. ketvirtį iki 534,6 mln. dolerių antrąjį 2021 m. ketvirtį 39 %.
Pasauliniu mastu „TikTok“ vartotojų išlaidos jau viršijo 2,5 mlrd. Nuo 2014 m. tik 16 su žaidimais nesusijusių programėlių perkopė daugiau nei 1 mlrd. dolerių bendrų pajamų tarp jų buvo ir „Tinder“, „Netflix“, „YouTube“ ir „Tencent Video“ jos pasiekė daugiau nei 2,5 mlrd. JAV Dolerių pajamų.