Remiantis kasmet atliekamo tarptautinio mobiliųjų finansinių paslaugų rinkos tyrimo rezultatais, nuo karantino pradžios 2020-aisiais, gerokai paaugus naudojimuisi mobiliaisiais įrenginiais, pasaulyje net 45 proc. arba – 16,3 milijardo valandų, padidėjo ir laikas, leidžiamas naudojantis finansinių paslaugų programėlėmis. Ši tendencija, rodanti besikeičiančius vartotojų įpročius, išryškėjo ir Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Visame pasaulyje veiklą vykdančios mobiliųjų programėlių marketingo ir optimizavimo kompanijos „Liftoff“ duomenimis, skirtais įvertinti mobiliųjų finansinių paslaugų vartojimą pasaulyje 2020 m. ir 2021 m. tendencijas, 2020 m. finansinių programėlių įdiegimas į telefonus padidėjo 15 proc., lyginant su 2019 metais. Tai reiškia, kad vartotojai per metus instaliavo 4,6 milijardo finansinėms paslaugoms skirtų programėlių.
Laikas, praleidžiamas jomis naudojantis, per metus taip pat padidėjo įspūdingai – net 45 proc. ir pasiekė 16,3 milijardo valandų. Šie duomenys rodo, kaip vartotojai pasitiki telefonams skirtais finansiniais sprendimais, vertina jų patogumą, pritaikymą kasdieniams poreikiams ir svarbiausia – saugumą.
2021 m. pirmąjį ketvirtį didžiausią elektroninių ryšių rinkos dalį pagal SIM kortelių skaičių užimantis mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ skelbia, kad išaugusį mobiliojo interneto duomenų suvartojimą lėmė dėl pandemijos įsitvirtinęs nuotolinis darbas ir mokslai iš namų.
„Lyginant su analogišku laiku praėjusiais metais, pirmąjį 2021 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė net 56,2 proc. daugiau duomenų – 78,5 tūkst. TB. Tai reiškia, kad lietuviai vis daugiau laiko praleidžia naudodamiesi mobiliuoju ryšiu – vidutiniškai per mėnesį kiekvienas „Tele2“ klientas išnaršo kiek daugiau nei 22 GB. Ši tendencija, panašu, artimiausiu metu nežada sustoti“, – sakė Asta Buitkutė, „Tele2“ atstovė ryšiams su visuomene.