Transporto priemonei padarytą žalą jau galima įvertinti nuotoliniu būdu – klientui ir draudimo bendrovės ekspertui susitikus per videoapžiūrą. Tokį sprendimą pradėjusi taikyti ne gyvybės draudimo bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ pastebi, kad jis tiek užtikrina saugumą pandemijos laikotarpiu, tiek ir padeda taupyti klientų laiką. Kai kuriais atvejais žalos administravimo procesas sutrumpėja iki vos vienos dienos.
Bendrovės įdiegtas sprendimas „Compensa E-xpert“ leidžia transporto priemonės žalą įvertinti išvengiant kliento ir draudimo bendrovės specialisto susitikimo. Klientui užregistravus įvykį internetu ar telefonu, suderinamas laikas videoapžiūrai. Žalą administruojantis draudimo ekspertas klientui atsiunčia SMS žinutę su nuoroda į specialią interneto svetainę, suteikiančią bekontaktei apžiūrai reikalingą vaizdo ryšį. Suteikus svetainei laikiną prieigą prie mobiliojo telefono mikrofono ir vaizdo kameros, specialistas nuotoliniu būdu gali nufotografuoti automobilio apgadinimus ir reikiamus dokumentus, pasikalbėti su klientu ir atsakyti į klausimus, susijusius su žalos administravimu.
„Šis sprendimas suteikia klientui galimybę išvengti kontakto su draudimo bendrovės specialistu ir užtikrina operatyvų žalos administravimo procesą. Automobilio videoapžiūra vidutiniškai užtrunka apie 15 minučių. Jos metu specialistas suveda duomenis į sistemą, o draudimo išmoka gali būti apskaičiuojama dar per apžiūrą arba iš karto po jos. Tais atvejais, kai žala yra palyginti nedidelė, o klientas iškart pateikė visus reikalingus dokumentus ir nereikia laukti atsakymų iš kitų institucijų, administravimo procesas gali sutrumpėti net ir iki vienos dienos“, – sako Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ Žalų departamento vadovas.
Norint pasinaudoti šiuo sprendimu, kliento telefone turi veikti „Android“ ar „iOS“ operacinė sistema, jokios papildomos programėlės atsisiųsti nereikia. Padarytoms nuotraukoms automatiškai suteikiama datos ir koordinačių žyma, o jų kokybė yra atspari interneto ryšio stiprumo pasikeitimams kliento mobiliajame įrenginyje.
M. Balinsko teigimu, pasitelkti videoapžiūras transporto priemonių žaloms įvertinti bendrovė nusprendė atsižvelgusi į pirmąsias patirtis ir atsiliepimus, užfiksuotus nuo balandžio būtent taip vertinant klientų būsto ir jame esančio turto žalas. Videoapžiūroje dalyvaujantis ekspertas užtikrina, kad sugadinimai bus užfiksuoti tinkamai – klientui nereikia pačiam fotografuoti sugadinimų, pakartoti nepavykusių nuotraukų ir siųsti jų draudimo bendrovei.