Remiantis 2021 metų pirmo ketvirčio ataskaitomis, „Xiaomi“ mina „Apple“ ant kulnų, kai kalba pasisuka apie užimamą rinkos dalį pasaulinėje išmaniųjų tielefonų rinkoje. Ši Kinijos gigantė tiesiog dominuoja ne tik tam tam tikrose Azijos šalyse, bet ir Europos rinkoje. Žinoma, reikia nepamiršti, kad „Xiaomi“ gali konkuruoti nebent parduodamų įrenginių skaičiumi, o kalbant apie pelningumą niekas nesugeba aplenkti „Apple“.
Tokį „Xiaomi“ populiarumą lemią ne tik puikus kainos/kokybės santykis biudžetinės ir vidutinės klasės įrenginių segmente, bet ir išaugusi įrenginių kokybė. „Xiaomi“ savo telefonuose naudoja vis geresnius komponentus, be to, matoma akivaizda pažanga kamerų kokybėje. „Xiaomi“ daromos nuotraukos nelabai kuo nusileidžia „Samsung“ ir „Apple“ telefonams. Tačiau „Xiaomi“ koją vis dar kiša programinės įrangos klaidos, kurių gausa stebina. Kad ir kaip ji besistengtų, „MIUI“ vartotojo sąsajoje paliekama nemažai spragų, kurios erzina „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų vartotojus.
Internete pasirodė informaciją apie „MIUI 13“ vartotojo sąsajos pasirodymą, nepaisant to, kad dauguma „Xiaomi“ telefonų dar nėra gavę „MIUI 12.5“ atnaujinimo. „Xiaomi“ yra panašioje situacijoje kaip „Samsung“ prieš keletą metų, kai dėl didelio išmaniųjų telefonų skaičiaus nespėja visiems įrenginiams optimizuoti programinės įrangos. Skelbiama, kad pirmosios „MIUI 13“ atnaujinimo versijos turėtų pasirodyti jau birželio 25 dieną.
Nors „Xiaomi“ ir išleis vartotojo sąsajos atnaujinimą, tai dar nereiškia, kad visi programinės įrangos trūkumai bus ištaisyti. „Xiaomi“ palieka klaidų net jau ir seniai rinkoje esančiuose telefonuose, ką jau kalbėti apie naujus modelius. Kad ir kiek atnaujinimų sulauktų „Xiaomi“ įrenginiai, vartotojo sąsajoje gausu klaidų, kurių niekas neskuba taisyti, jos tiesiog paliekamos. Štai „Xiaomi Mi 9T“ ir „Xiaomi Mi 9T Pro“ vartotojai skundžiasi visa galybe „MIUI“ problemų: netvarkingai atvaizduojamos ikonėlės, telefono ekranas po atrakinimo mirguliuoja, animacijos nesklandžios ir t. t. Šios problemos vartotojus kamuoja ilgiau, nei metus laiko.
Panašios problemos kankina ir kitus „Xiaomi“ priklausančių prekių ženklų telefonus, kaip „POCO M3“, „Redmi Note 9S“, „POCO F2 Pro“, „Redmi Note 10 Pro“ ir kitus. Liūdniausias dalykas šioje istorijoje yra tai, kad „Xiaomi“ žino apie šias bėdas, tačiau nieko nedaro ar net bando nuslėpti problemas kankinančias vartotojus, tiesiog trindama skundus oficialiame forume. Tokia situacija tikrai negali ilgiau tęstis, todėl tikimės, kad ateityje ši kompanija atsikratys blogų įpročių bei greičiau sutvarkys paliktas klaidas.
Grįžtant prie „MIUI 12.5“ temos, šį atnaujinimą yra gavę praktiškai visi Kinijos rinkai skirti šios kompanijos telefonai. Situacija kiek kitokia kalbant apie pasaulinei rinkai skirtus įrenginius, nors „Xiaomi“ ir dirba išsijuosusi, siekdama kaip įmanydama greičiau juos atnaujinti. Panašu, jog atnaujinimo darbai nevyksta taip sklandžiai, kaip tikėtasi. Tik prieš keletą dienų „Xiaomi“ pranešė ieškanti testuotojų „MIUI 12.5“ beta versijai testuoti, kuri skirta „POCO“ serijos pasaulinės rinkos išmaniesiems telefonams. Kaip žinia, testavimas dažnai trunka porą mėnesių, tad „MIUI 12.5“ galutinės versijos skirtos pasaulinei rinkai nereiktų tikėtis be vėlyvos vasaros