„Galaxy S20“ serijos atstovai yra vieni daugiausiai kritikos sulaukusių šio gamintojo telefonų nuo „Galaxy S6“ išleidimo. „Galaxy S20“ šeima pasižymėjo stipriu kaitimu, kameros fokusavimo problemomis, trumpu baterijos tarnavimo laiku, tačiau galiausiais daugiau mažiau atnaujinimų dėka šios probleminės sritys buvo sutvarkytos.
Tačiau neseniai kaip iš niekur nieko išlindo nauja problema, susijusi su kameros moduliu. Galinis kameros stikliukas tiesiog skyla be jokios priežasties. Kadangi problema pasireiškė plačiu mastu, ir nebuvo tik pavienis atvejis, įniršę vartotojai dėl gamybos broko „Samsung“ pateikė ieškinį, kuriame teigiama, kad „Samsung“ nesilaiko garantinio remonto įsipareigojimų, vengia atsakomybės ir šiurkščiai pažeidinėja vartotojų teises.
Ieškovai įsitikinę, kad „Samsung“ pardavinėja brokuotus įrenginius, nes net išpakavus naują telefoną ant galinio kameros stikliuko jau būna įbrėžimų. Maža to, jų atsiranda savaime net ir saugant įrenginį kaip savo akį. Didelė dalis pasipiktinusių vartotojų teigia, kad telefonas nepatyrė jokių mechaninių pažeidimų, smūgių ar net kritimų. Tad kyla klausimas, kodėl tie skilimai atsiranda savaime?
Pirkėjų kantrybės taurė buvo galutiniai perpildyta, kai „Samsung“ atsisakė pripažinti broką ir pakeisti brokuotas telefono dalis. Užuot tai padariusi, „Samsung“ paprašė susimokėti apie 330 eurų už galinės nugarėlės keitimą. Tačiau komiškiausia, kad pakeitus blogą komponentą, problemos ir toliau pasikartoja. Akivaizdu, kad tai „Samsung“ gamybos brokas. Ieškovai teigia, kad bendrovė žinojo apie netinkamą galinės nugarėlės dizainą ir atsisako prisiimti atsakomybę. Įrenginiai, kurie turi šią problemą yra „Galaxy S20“, „Galaxy S20+“, „Galaxy S20 Ultra“ ir „Galaxy S20 FE“.
Iš pažiūros tai atrodo menka problema, bet reikia nepamiršti, kad visi „Galaxy S20“ serijos telefonai turi IP68 atsparumo vandeniui ir dulkėms sertifikatą. Atsiradus fiziniams dalių pažeidimas, telefonas praranda atsparumą drėgmei ir dulkėms. Be to, nuotraukos ar vaizdo įrašai gali atrodyti tarsi išblukę. Įdomu, kaip „Samsung“ spręs šią problemą. Šią savaitę jau rašėme, kaip „Xiaomi“ sprendžia panašias problemas, pasirodo „Samsung“ ima pavyzdį.