„Xiaomi“ dar praėjusių metų gruodžio mėnesį pristatė „Xiaomi Mi 11“ flagmaną su galinguoju „Snapdragon 888“ procesoriumi. Šio telefono pardavimai Kinijoje pasiekė rekordines aukštumas, nors kompanija išleido tik vienintelį šios serijos modelį – „Mi 11 Ultra“ ir „Mi 11 Pro“ pasaulį išvydo visai neseniai. Aukštus pardavimus lėmė tai, kad tai buvo pirmasis telefonas pasaulyje su naujuoju „Snapdrogon 888“ procesoriumi.
Tačiau čia geros žinios ir baigiasi. Neseniai pirkėjai pradėjo skųstis netinkamu „Mi 11“ telefono veikimu. Kai kurie vartotojai pranešė apie sudegusias pagrindines telefono plokštes, o praėjus vos keliems mėnesiams po telefono pasirodymo pasipylė masiniai skundai, kad staiga iš niekur nieko nustoja veikti „Wi-Fi“ ryšys be jokios aiškios priežasties. Ir tai nevienintelė telefono problema – vos tik pasirodžius telefonui jo savininkai skundėsi dėl didelio kaitimo ir trumpo baterijos tarnavimo laiko, ką kompanija vėliau prižadėjo ištaisyti su programinės įrangos atnaujinimais.
Visgi „Xiaomi“ interneto forume iki šiol verda įvairios diskusijos tarp „Xiaomi“ naudotojų, kodėl „Mi 11” Wi-Fi ryšys veikia netinkamai. Vieni pirkėjai kaltina netinkamą pagrindinės plokštės dizainą, kiti mano, kad tai tiesiog gamybos brokas, o kai kas spėja, kad įtakos turi aukšta telefono temperatūra, dėl kurios tiesiog atsilituoja „Wi-Fi“ plokštės kontaktai. Tiesa, paskutinis spėjimas jau buvo paneigtas vieno technologijų entuziasto, kuris išaiškino, kad „Wi-Fi“ plokštei atsilituoti reikia 300 laipsnių, o telefono procesorius maksimaliai pasiekia tik 100 laipsnių. Be to, „Wi-Fi“ ir „Bluetooh“ modemai šiame telefone yra sumontuoti ant tos pačios mikroschemos, jei ji sugestų ar atsilituotų – tai neveiktų ir „Bluetooth“, bet šiuo atveju „Bluetooth“ nenustoja veikti. Tad priežastis, kodėl staiga nustoja veikti „Wi-Fi“, lieka neaiški, nesvarbu ar tai gamybos ar projektavimo brokas – „Xiaomi“ gali tekti atšaukti ne vieną partiją telefonų.
Na, o dabar įdomiausia istorijos dalis. Visa ši diskusija vyksta oficialiame kompanijos bendruomenės forume. Vietoje to, kad „Xiaomi“ stengtųsi kuo greičiau išspręsti šią problemą, ji eina tiesiog lengviausiu keliu ir trina temas, susijusias su „Wi-Fi“ veikimu. Tiesa, toks bendrovės elgesys pasikartoja jau nebe pirmą kartą ir nesprendžia atsiradusios problemos. Belieka tik laukti oficialaus kompanijos pranešimo spaudai apie susidariusią situaciją, o ne bandyti nutildyti pirkėjus. Įdomu, ką apie tai turės pasakyti „Xiaomi“?