AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) eterinės televizijos žiūrovams pradeda teikti techninės pagalbos paslaugą visoje šalyje. Ji apima sutrikimų registravimą, konsultavimą telefonu ir TV signalo priėmimo įrangos sutvarkymą/įrengimą žiūrovo namuose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nemokamą eterinę (skaitmeninę antžeminę) televiziją šalyje žiūri virš 400 000 namų ūkių. Per ją transliuojama 15 nacionalinės ir 9 regioninės aprėpties programų. Šios programos yra pačios žiūrimiausios Lietuvoje – bendroje televizinio turinio struktūroje jos sudaro daugiau negu 60 proc. visų šalyje per televizorių žiūrimų TV programų.
„Žvelgiant į visą TV programų kelią nuo televizijos studijos iki eterinės televizijos žiūrovo, akivaizdu, kad didesnė dalis problemų glūdi TV signalo priėmimo grandyje. Pagal istoriškai susiklosčiusį modelį ilgą laiką TV signalo priėmimas buvo pačių žiūrovų rūpestis, jiems patiems buvo palikta pasirūpinti tinkama antena, priedėliu, jungtimis. Dabar gi Telecentras kelia tikslą užtikrinti eterinės TV paslaugos kokybę nuo TV studijos iki žiūrovo televizoriaus visoje Lietuvoje,“ – teigia generalinis direktorius Remigijus Šeris.
Priimant eterinės TV signalus paprastai susiduriama su tokiomis problemomis:
- naudojama kambarinė antena, o reikalinga lauko;
- neteisingai parinktas lauko antenos tipas;
- nepakankamai iškelta lauko antena;
- antena neteisingai nukreipta;
- nėra signalo pastiprinimo;
- perteklinis signalo stiprinimas;
- nekokybiškas kabelis arba blogai atliktas jo įrengimas;
- neteisingai uždėtos ir sujungtos jungtys.
Siekdamas eterinės TV žiūrovams padėti spręsti šias ir kitas signalo priėmimo problemas, Telecentras pradeda teikti nemokamas konsultacijas telefonu. Paslauga taip pat apima TV signalo priėmimo įrangos sutvarkymą/įrengimą kliento namuose. Pastaroji paslaugos dalis yra mokama – mokestis didžia dalimi priklauso nuo to, kiek laiko inžinieriai užtruks sutvarkyti ar įrengti anteną ir kitą įrangą, taip pat nuo remontui/įdiegimui sunaudotų priemonių ir medžiagų.