Kovo mėnesį „Luminor“ banko klientai savo tapatybę galės patvirtinti dar prieš pradedant pokalbį su klientų aptarnavimo specialistu. Nauja interaktyvaus atsakiklio funkcija (angl. Interactive Voice Response) leis klientams sutaupyti iki 30 sekundžių savo laiko. Patvirtinę tapatybę klientai galės iškart bendrauti su banko specialistu apie asmeninius su jų sąskaita ar kitomis paslaugomis susijusius klausimus. Be to, atnaujintas skambučių centro funkcionalumas padės užtikrinti didesnį klientų duomenų saugumą, nes tapatybė bus patvirtinama naudojant „Smart-ID“, mobilųjį parašą ar kodų generatorių.
„Luminor“ bankas tęsia investicijas į klientų aptarnavimo gerinimą ir atnaujina skambučių centre naudojamo interaktyvaus atsakiklio funkcionalumą. Nuo šiol skambindami į „Luminor“ banką klientai tapatybę patvirtinti galės taip pat, kaip ir elektroninės bankininkystės sistemoje – su „Smart-ID“, mobiliuoju parašu ar kodų generatoriumi.
„Naujas IVR funkcionalumas pagerins mūsų klientų patirtį, nes iki šiol prašydavome skambinančių atsakyti į kontrolinius klausimus, kurie padeda nustatyti, ar skambina tikrai tas asmuo, kuriuo žmogus prisistatė. Dažnai tokie klausimai klientus išblaško, kartais žmonės net pasimeta ir pamiršta atsakymą. Nuotolinis asmens tapatybės patvirtinimas bus greitesnis ir patogesnis“, – sakė „Luminor“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Edvinas Jurevičius.
Skaičiuojama, kad naujas interaktyvaus atsakiklio funkcionalumas leis klientams sutaupyti iki 30 sekundžių pokalbio trukmės. Šiuo metu į klientų skambučius „Luminor“ banko darbuotojai vidutiniškai atsiliepia greičiau nei per 40 sekundžių. Įdiegus nuotolinį asmens tapatybės patvirtinimą jas bus galima išnaudoti identifikacijai atlikti, o tai sutrumpins bendrą pokalbio su specialistu trukmę.
„Beveik 90 procentų klientų į banką skambina turėdami konkretų, su jų sąskaita ar kitomis paslaugomis susijusį klausimą, į kurį atsakydami privalome patvirtinti kliento tapatybę. Todėl šis pokytis mūsų sistemoje yra ypač aktualus didžiajai daliai klientų. Taip pat jis padės dar labiau sustiprinti klientų saugumą – nors praktiškai neįmanoma, kad svetimas asmuo pavogtų ir telefoną, ir žinotų atsakymus į labai specifinius klausimus susijusius tik su klientu ir jo sąskaita, „Smart-ID“ ir mobiliojo parašo naudojimas sukčių veiklą dar labiau apsunkins“, – sakė E. Jurevičius.