Pirmasis ir didžiausias virtualus Lietuvos telekomunikacijų operatorius „Eurocom“ fiksuoto ryšio vartotojams suteikė galimybę keisti ryšio paslaugų teikėją išsaugant turėtą abonento numerį. Iki šiol šia galimybe Lietuvoje naudojosi tik mobiliojo ryšio vartotojai.
Fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugas teikiantis „Eurocom“ sėkmingai įgyvendino pirmąjį tokios „migracijos“ projektą – bendrovės klientų fiksuoto ryšio numeriai iš „Lietuvos telekomo“ buvo „perkelti“ į „Eurocom“.
„Jautėme didelį verslo klientų poreikį išsaugoti turėtą fiksuoto ryšio paslaugų numerį, todėl investavome į techninę bazę, kad šią galimybę jiems galėtume suteikti“, - sakė „Eurocom“ rinkodaros vadovė Diana Cilciūtė.
2005-ųjų pradžios duomenimis, net 65 proc. naujų „Eurocom“ mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų sudarė iš kitų telekomunikacijų operatorių atėję abonentai. „Manome, kad panašios tendencijos klostysis ir fiksuoto ryšio paslaugų srityje“, - sakė D. Cilciūtė.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, iki 2004-ųjų pabaigos fiksuoto telefono ryšio paslaugų veiklą vykdė 24 bendrovės.
Apie „Eurocom“
„Eurocom“, savo veiklą pradėjusi 2001 metų gegužę, teikia mobilaus ir fiksuoto ryšio paslaugas, kuria ir įgyvendina telekomunikacijų projektus, prekiauja telefonų aparatais, konsultuoja telekomunikacijų klausimais.
„Eurocom“ teikia fiksuoto ryšio paslaugas „Lietuvos telekomo“ tinklu, o mobiliojo ryšio paslaugas – „Bitės“ tinklu.
Bendrovės "Eurocom" apyvarta pernai buvo 27 mln. litų - 50 proc. didesnė nei 2003 metais, kai ji siekė 18 mln. litų. Šių metų pradžioje "Eurocom" paslaugomis naudojosi 30 tūkst. mobiliojo bei fiksuoto ryšio abonentų. Didžiąją dalį „Eurocom“ klientų – beveik 2 tūkst. - sudaro juridiniai asmenys.