Gruodžio 28 dieną „Xiaomi“ iškilmingai pristatė savo 2021 metų flagmaną „Mi 11“, kuris ant Kinijos prekybininkų lentynų pasirodė prieš porą dienų. Telefonas rinkoje sukėlė ažiotažą ne tik dėl to, jog yra pirmasis įrenginys su naujuoju „Snapdragon 888“ lustu, bet ir todėl, kad kaip ir „iPhone 12“ vartotoją pasiekia be įkroviklio pakuotėje. Vis dėlto neseniai paaiškėjo, kad šis priedas gali pridaryti rimtų bėdų pirmiesiems išmaniojo savininkams.
Prieš kelias dienas vieni pirmųjų „Xiaomi Mi 11“ pirkėjų Kinijos forumuose pradėjo skųstis rimta problema. Prijungus įrenginį krauti, naudojant pačios bendrovės atskirai parduodamą „Mi 65W GaN“ įkrovimo blokelį, išmanusis staiga išsijungia ir patenka į nesibaigiantį persikrovimų ciklą. Vienintelis kelias išspręsti šią problema – perrašyti programinę įrangą, kartu prarandant ir visus telefone buvusius duomenis. Tiesa, šią nemalonią problemą patyrė tik dalis vartotojų, todėl imta svarstyti, jog tai greičiausiai bus susiję su pačiu įkrovikliu, o ne telefonu.
Zhang Guoquan, „Xiaomi“ Mobiliosios sistemos programinės įrangos departamento direktorius, Kinijoje populiariame „Weibo“ socialiniame tinkle pranešė, jog bendrovė situaciją yra informuota ir jau žino jos priežastys. Įtarimai pasitvirtino – dėl visko kaltas tam tikros partijos „Mi 65W GaN“ įkrovimo blokelis, palaikantis daugybę skirtingiems įrenginiams tinkančių greitojo įkrovimo standartų. Taigi, būtent konfliktas tarp telefono ir įkroviklio protokolų nulemia tokį nelauktą „Xiaomi Mi 11“ atsaką.
„Xiaomi“ atstovas teigia, jog problema nesunkiai bus išspręsta programinės įrangos atnaujinimo būdu – tai garantuoja kompanijos laboratorijoje atlikti strestestai, kurių metu prietaiso persikrovimai net ir prijungus senąjį įkroviklį nebesikartojo. Kol kas nepranešama, kada tiksliai naujinys bus išsiųstas „Xiaomi Mi 11“ savininkams, tačiau tai turėtų įvykti artimiausiu metu. Zhang Guoquan paprašė vartotojus jį informuoti, jei jie kartais surastų su išmaniuoju nesuderinamą įkroviklį.