„Apple“ ir vėl turi rūpesčių dėl naujųjų savo flagmanų. Internetinių bendruomenių pranešimuose pastebima vis daugiau „iPhone 12“ serijos išmaniųjų telefonų savininkų, teigiančių, kad naujiems „iPhone“ modeliams kyla sunkumų prisijungiant prie 4G ir 5G tinklų. Šios savaitės pradžioje „Apple“ dar nebuvo išsprendusi problemos.
Pasak susirūpinusių telefono vartotojų, jų naudojami „iPhone 12“ modeliai visiškai praranda ryšio signalą, o ekrane rodomas pranešimas „Jūsų iPhone nėra aktyvuotas“ (angl. „Your iPhone is not Activated“). Ši problema kyla tiek 4G LTE, tiek 5G tinkluose. Įjungus ir išjungus lėktuvo režimą, ryšys paprastai būna atkurtas. Kitiems vartotojams toks sprendimės nepadėjo, šie turėjo iš naujo paleisti telefoną ir / ar išimti ir pakeisti SIM kortelę, kad telefonas būtų iš naujo sinchronizuojamas su operatoriaus tinklu.
„Apple iPhone 12“ serijos vartotojai apie šią problemą savo nuomonę išreiškė ir socialinių tinklų platformoje „Reddit“ – staiga nutrūkęs ryšio signalas buvo stebimas trumpais laiko intervalais. Kaip teigė vienas iš vartotojų, vienintelis problemą išsprendžiantis būdas tokiomis aplinkybėmis yra iš naujo perkrauti telefoną.
Panašu, kad ši problema labiausiai paveikė tokius ryšio operatorius kaip „Verizon“ ir „AT&T“. Kai kurie vartotojai pastebi, kad „iPhone“ praranda signalą tuomet, kai atliekamas ryšio bokštų perjungimas. Apie problemą pranešė ir kai kurie vartotojai už JAV ribų. Pavyzdžiui, Australijos „iPhone 12 Pro“ savininkas teigė, kad susidūrė su ta pačia problema „Vodafone Australia“ tinkle, kai atsinaujino turėtą „iPhone 11 Pro“ į naująjį „iPhone 12 Pro“. Kaip pastebi australas, naujas telefonas visiškai praranda ryšį, o kai kuriais atvejais tiesiog rodo 3G ikonėlę. Nors daugelis vartotojų jau daugelį metų 3G ryšio paslaugomis nesinaudojo, tačiau kuomet reikia rinktis tarp 3G ryšio ir jokio ryšio – pasirinkimas tampa gana paprastas.
Kiek anksčiau kai kurių „iPhone 12“ įrenginių vartotojai patyrė keletą kitų nesklandumų. Lapkritį buvo atrasta, kad kai kurių telefonų ekranas šviečia žaliai ir pilkai. Reaguodama į tai, „Apple“ pranešė savo technikams, kad šie paprasčiausiai neaptarnautų įrenginių su tokiomis problemomis. Vietoj to, „iPhone“ savininkai turėtų reguliariai pasirūpinti programinės įrangos naujiniais. Tikimasi, kad netrukus turėtume sulaukti programinės įrangos atnaujinimo, kuris dabartinius ryšio signalo sutrikimus, greičiausiai, pašalins.