Bendrovės „Facebook“ valdoma populiarioji „WhatsApp Messenger“ aplikacija tampa ir prekyviete. Ateityje vartotojai galės pirkti produktus tiesiogiai per pokalbius. Tokiu būdu „WhatsApp“ plečia savo paslaugas įmonėms, turinčioms „WhatsApp Business“.
Pokalbių programa „WhatsApp“ jau seniai tapo ne tik susirašinėjimo programėle. Pristatę „WhatsApp Business“, „Facebook“ pristatė savo pokalbių įrankį kaip rinkodaros priemonę įmonėms. Pavyzdžiui, į klientų užklausas galima atsakyti per „Messenger“. Verta paminėti ir tai, jog tokios kompanijos kaip „Huawei“ klientų aptarnavimui naudoja būtent „WhatsApp“.
Ateityje „WhatsApp Business“ turėtų tapti dar patrauklesnė įmonėms. „WhatsApp“ generalinis direktorius Mattas Idema paskelbė, kad paslauga bus išplėsta: „Pasaulinė pandemija aiškiai parodė, kad įmonėms reikia greitų ir efektyvių būdų aptarnauti savo klientus ir parduoti prekes bei paslaugas. „WhatsApp" tapo paprastu ir patogiu ištekliu per šį laiką", - rašė jis ir pridūrė, kad per šį laikotarpį „WhatsApp" tapo lengvu ir patogiu šaltiniu ir išplės vartotojų galimybes sužinoti apie turimus produktus ir pirkti tiesiogiai iš pokalbio.
Pranešama, kad tokia galimybė „WhatsApp“ programėlę turėtų pasiekti palaipsniui. Tiesa, tai dar pareikalaus šiek tiek laiko ir pirmieji vartotojai tokią galimybę galės išbandyti dar iki šių metų pabaigos.
Primename ir tai, jog „WhatsApp“ internetinė versija artimiausiu metu taip pat pasiūlys ir dar vieną naujovę. Jau visai netrukus „WhatsApp Web“ bus integruoti balso ir vaizdo skambučiai, leidžiantys vartotojams rengti vaizdo konferencijas per savo kompiuterius. Iki šiol tai buvo įmanoma padaryti tik per „Android“ ir „iOS“ skirtą mobiliąją programą.