Pastaraisiais metais „Google“ niekaip nepavyksta sklandžiai paleisti į rinką bent vieno įrenginio. Vos prieš savaitę atsirado skundų dėl neaiškios kilmės tarpelių atsiradimo naujojo vandeniui atsparaus „Pixel 5“ korpuse, o dabar iškilo dar viena problema, šįkart su programine įranga.
Kai kurie vartotojai pranešė, kad neveikia bekontaktė „Google Pay“ mokėjimo sistema, rodydama klaidą bandant pirkti parduotuvėje. Kartais tai galima išspręsti paprasčiausiai iš naujo paleidžiant prietaisą arba deaktyvavus ir vėl aktyvavus SIM kortelę, o kai kuriais atvejais nepadeda net pilnas išmaniojo telefono atstatymas į gamyklos nustatymus. Nors „Google“ oficialiai nepripažino problemos, bendrovė tikriausiai žino apie jos egzistavimą ir greičiausiai pataisys su artimiausiais OS atnaujinimais.
Tuo technologijų giganto kūrinio problemos nesibaigė ir neseniai „Google Pixel 5“ vartotojai aptiko dar vieną keistą klaidą. Paaiškėjo, kad įrenginį nakčiai palikus firminėje belaidžio įkrovimo stotelėje „Pixel Stands“ išmanusis telefonas pradeda rodyti „nemigos“ požymius – po kurio laiko ekranas nušvinta maksimaliai ryškiai. Tai atsitinka nepaisant parinkties „išjungti ekraną tamsoje“. Galbūt problema susijusi su tuo, kad „Pixel 5“ yra pirmasis gamintojo išmanusis telefonas, kurio artumo jutiklis įmontuotas po ekranu. „Google“ palaikymo komanda rekomendavo iš naujo nustatyti „Pixel Stand“ programėlę ir perkrauti telefoną, tačiau tai neturėjo jokio poveikio.