„Xiaomi“ dukterinė bendrovė „Redmi“ šių metų pradžioje pristatė „Note 9“ išmaniųjų seriją, kuri, kaip ir tikėtasi, dėl savo nuostabaus kainos/kokybės santykio susilaukė milžiniško populiarumo. Modelių linija, kurią sudaro „Redmi Note 9“, „Redmi Note 9S“ ir „Redmi Note 9 Pro“, nuo pirmtakų skiriasi galingesniais procesoriais, didesnėmis baterijomis ir, svarbiausia, patobulintomis kameromis, kurios išdėstytos kvadratiniame modulyje įrenginio nugarėlėje. Būtent šis komponentas tapo galvos skausmu kompanijai – vartotojai neseniai aptiko, jog po objektyvų stiklu prisikaupia dulkių, kurios vėliau kenkia nuotraukų kokybei.
Panašu, jog dėl to kalti ne patys telefonų savininkai – „Redmi Note 9“ šį defektą turi jau palikdami gamyklą. Broko esmė labai paprasta – kamerų modulio stiklas paprasčiausiai nėra gerai užsandarinamas, kas ilgainiui leidžia nešvarumams iš kelnių kišenių ir aplinkos patekti į objektyvų vidų. Blogiausia yra tai, jog namų sąlygomis dulkių išvalyti nepavyks, o nuotraukų kokybei tai atsiliepia ganėtinai pastebimai, kadangi kadrai atrodo susilieję ir neryškūs.
Šia problema skundžiasi pakankamai didelis „Redmi Note 9“ savininkų skaičius, tad apie tai buvo informuoti ir „Xiaomi“ atstovai. Dar birželio mėnesį Alvin Tse, „Xiaomi“ Indonezijos padalinio vadovas, atsakydamas į dulkėmis po kameros stiklu besiskundžiančio vartotojo pranešimą, patikino, jog kompanija jau sustiprino savo kokybės kontrolę, o brokuotų įrenginių turėtojus mielai aptarnaus serviso centrai.
Mūsų redakcijoje esantis „Redmi Note 9S“ šio defekto neturėjo, tad sunku pasakyti, ar tikrai nešvarumų kameroje problema išties tokia paplitusi. Kaip ten bebūtų, jei turite kurį nors „Redmi Note 9“ išmanųjį, labai rekomenduojame laikyti jį kuo toliau nuo dulkių, o aptikus minėtą trūkumą – drąsiai kreiptis į servisą.