Praėjusiais metais „Facebook“ prasitarė besiruošianti sujungti visas savo valdomas susirašinėjimo paslaugas – „Messenger“, „Instagram DMs“ ir „WhatsApp“. Kompanija savo žodžio laikosi ir jau pradėjo pirmą šio tikslo etapą. Nuo šiol atskirų „Instagram“ žinučių nebeliks, o jas pakeis senasis gerasis „Messenger“.
Apie tai sužinojome po daugybės JAV vartotojų pranešimų apie „Instagram“ programėlėje rodomą pranešimą, kuris skamba taip: „Atsirado naujas būdas susirašinėti per „Instagram“. Taip pat po juo išvardinti ir tokio pokyčio privalumai – nauja susirašinėjimo erdvės išvaizda, daugiau emoji reakcijų, „Swipe–to–reply“ funkcionalumas ir, svarbiausia, „susirašinėjimas su draugais, kurie naudoja „Facebook““.
Kitaip tariant, atsinaujinus „Instagram“ programėlę, senoji DM ikona viršutiniame dešiniajame kampe bus pakeista „Messenger“ logotipu. Paspaudę ją, vartotojai netruks pastebėti gražesnio dizaino, pavyzdžiui, slenkant pro senesnes pašnekovo žinutes jos švyti besikeičiančiais mėlynos ir violetinės atspalviais.
Spėjama, jog netrukus nepalikus „Instagram“ programėlės bus galima susirašinėti net ir su tais draugais, kurie neturi „Instagram“, paskyros tačiau naudojasi „Facebook Messenger“. Tiesa, bent jau kol kas ši funkcija dar nėra įjungta, o „Messenger“ smegenų integracija tiesiog palengvina ir pagerina susirašinėjimo patirtį.
Šis pokytis (kol kas prieinamas tik JAV) tik dar vienu žingsniu prie realybės priartina „Facebook“ įkūrėjo ir dabartinio vadovo Mark Zuckerberg viziją apie unifikuotą „Instagram“, „Messenger“ ir „WhatsApp“ sistemą, kuri dar ir būtų visiškai šifruota. Svarstoma, jog „Facebook“ taip siekia iš rinkos išstumti tvirtai įsitvirtinusius „Apple iMessage“, vartotojų vertinamą dėl naudojimo paprastumo ir saugumo, kuriuo kol kas negali pasigirti nei „Messenger“, nei „Instagram“.
Primename, kad 2012 metais „Facebook“ už 1 milijardą JAV dolerių įsigijo „Instagram“, o 2014 metais už 19 milijardų JAV dolerių „Facebook“ nuosavybėn perėjo „WhatsApp“.