„Sony“ išmaniųjų telefonų populiarumas per pastaruosius metus sumažėjo taip stipriai, jog naujienas apie naujausius įrenginius seka tik patys ištikimiausi gerbėjai. Nepaisant to, Japonijos gamintojas ir toliau bando kabintis į šią rinką, o tai gali pagaliau duoti ir šiokių tokių rezultatų.
Naujausia informacija rodo, jog antrojo šių metų ketvirčio metu „Sony“ pardavė maždaug 800 tūkst. išmaniųjų telefonų, o tai yra 100 tūkst. mažiau nei praėjusių metų antrojo ketvirčio metu, bet tuo pačiu ir dvigubai daugiau nei 2020 metų pradžioje. Atsižvelgiant į pasaulinę situaciją, tokius pardavimus būtų galima laikyti pakankamai sėkmingais, kad ir kaip tai keistai beskambėtų.
Įdomu ir tai, jog „Sony“ yra įsitikinę, jog skaičiuojant laikotarpį nuo šių metų balandžio iki kitų metų kovo, kompanija turėtų uždirbti ir pirmąjį pelną per pastaruosius ketverius metus. Atstovų įsitikinimu, nemažai įtakos tam turės ir laikina įmonės koncentracija ties biudžetinės ir vidutinės klasės įrenginių.
„Sony“ pažymi, jog pastaruoju metu rinka sulaukia daugiausiai dėmesio būtent dėl pigesnių išmaniųjų telefonų, kas yra šių dienų fenomenas. Nepaisant to, pabrėžiamas ir viso to laikinumas ir tai, jog flagmanų populiarumas anksčiau ar vėliau ir vėl išaugs. Taigi, „Sony“ ketina prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir artimiausiu metu pagrindinę savo dėmesį skirs pigesniems įrenginiams.
Tiesa, nors kompanijos atstovai ir kalba apie koncentraciją į vidutinės klasės grupę, tačiau jų veiksmai rodo kiek kitaip. Primename, jog dar vasario mėnesį „Sony“ pristatė naują savo flagmaną, kuris visiems žinomas „Xperia 1 II“ vardu.