Indija, į kurią pramonininkai ilgą laiką žiūrėjo kaip į prastesnį Kinijos brolį, paskutiniu metu išgyvena beprotišką ekonominį augimą. Smarkiai didėjant gyventojų pajamoms šioje rinkoje pristatoma vis daugiau inovatyvių paslaugų ir produktų, o kai kurios bendrovės vis rimčiau svarsto Kiniją iškeisti į Indiją. Kita vertus, šioje šalyje galioja visai kiti dėsniai ir tą įrodo aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų lyderių topas.
Remiantis oficialia statistika, antrą šių metų ketvirtį premium segmente daugiausiai flagmanų Indijoje pardavė „OnePlus“. Naujoji „OnePlus 8“ serija leido bendrovei užsitikrinti net 29,3 % aukščiausios klasės išmaniųjų rinkos dalį ir aplenkti tokius galiūnus kaip „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“.
Nors tiek „OnePlus 8“, tiek „OnePlus 8 Pro“ šiame regione sulaukė puikių vartotojų atsiliepimų, ypač gerai sekėsi brangesniam „Pro“ modeliui – jis tapo antru geriausiai parduodamu ultra premium klasės įrenginiu.
Antroje vietoje atsidūrė „Samsung“, nuo „OnePlus“ atsilikdama mažiau nei 1 %, o „Apple“ teko tenkintis trečiąja vieta. Tiesa, viskas gali netrukus pasikeisti – šiemet pristatytu itin pigiu „iPhone SE (2020)“ Indijoje pradėta prekiauti pačioje antro ketvirčio pabaigoje, kas neleido jam rimčiau teigiamai paveikti „Apple“ rinkos dalies. Analitikai naujajam „iPhone SE (2020)“ prognozuoja labai šviesią ateitį, o rimtu koziriu gali tapti ir tai, kad „Apple“ pradėjo Indijoje surinkinėti „iPhone 11“ – tai leis sumažinti šio įrenginio kainą, kadangi šalyje taikomas papildomas muito mokestis kitose valstybėse pagamintiems išmaniesiems telefonams.
Taigi, kas lėmė „OnePlus“ sėkmę Indijoje? Visų pirma, bendrovė šį regioną pradėjo laikyti prioritetiniu ir skirti didesnį biudžetą rinkodarai. Taip pat „OnePlus“ įrenginiai išlieka šiek tiek pigesni už konkurentus, o puikios specifikacijos, tvirtas korpusas ir nereikalingomis funkcijomis neapkrauta „Oxygen OS“ vartotojo sąsaja yra itin vertinami indų.