Išmaniųjų telefonų rinkoje galima pastebėti keletą naujų tendencijų. Žinoma, viena pagrindinė jų – 5G ryšio technologijos palaikymas, tačiau tuo pačiu tampa vis populiariau montuoti didelės talpos baterijas, o tuo pačiu ir itin spartaus įkrovimo technologijas į naujausius įrenginius. Manoma, kad jau kitąmet tai taps standartu, nors šiai dienai tai vis dar atrodo kaip naujiena.
5000 mAh talpos baterijos ir 100W ar dar greitesnis įkrovimas išmaniuose telefonuose turėtų taip nauju standartu jau pirmoje kitų metų pusėje, skelbia šaltiniai Kinijoje. Ir su tuo turėtų būti sunku nesutikti, nes pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie įspūdingos spartos įkrovimo galimybes, ypatingai tarp Kinijos gamintojų.
Tokios kompanijos kaip „Xiaomi“ ar „Vivo“ dar praėjusiais metais pademonstravo 120W greitojo įkrovimo technologijas, o šį mėnesį tai padarė ir dukterinė „Vivo“ įmonė „iQOO“. „Oppo“ ir „Realme“ jau skelbia apie 125W „UltraDart“ įkrovimo galimybes, o pirmųjų įrenginių su tokios spartos įkrovimo technologijomis tikimasi jau artimiausiu metu.
Ir nors visos šios įspūdingos technologijos kol kas atkeliauja tik iš keletos Kinijos kompanijų, kurios dar ir yra susijusios viena su kita, tačiau toks spartus tobulėjimas ir sukurtų sprendimų pritaikymas leidžia tikėtis labai įdomių naujienų jau kitąmet. Išmaniųjų telefonų įkrovimo galimybės išties ženkliai išaugo jau ir šiemet, tačiau proveržis kitąmet turėtų būti dar didesnis.
Ženkliai greitesnės įkrovimo galimybės leidžia tikėtis ir dar talpesnių baterijų. Jeigu anksčiau 5000 mAh ar dar didesnės talpos akumuliatoriai buvo naudojami pigesniuose kiniškuose telefonuose, tai šiandien panašias baterijas galime rasti ir didžiųjų gamintojų įrenginiuose. Natūralu, jog kitąmet ties aukščiau minimu skaičiumi galėtumėme brėžti ir liniją, kuri žymėtų naująjį standartą.
Kaip bebūtų, reikėtų nepamiršti vieną didžiausių greitojo įkrovimo problemų – tai sutrumpėjęs baterijos tarnavimo laikas. 120W ar dar greitesnio įkrovimo technologijų panaudojimas gali sukelti nemažai kitų problemų, kurios gali priversti ieškoti naujo akumuliatoriaus gerokai greičiau nei įprasta. Esminis klausimas šioje situacijoje – ar pavyks gamintojams rasti sprendimus?