Kinijos kompanijos „Xiaomi“ problemos su „Mi A3“ išmaniuoju telefonu nesibaigia. Per pastaruosius keletą mėnesių gamintojas ne kartą nesėkmingai bandė pateikti „Android 10“ operacinės sistemos atnaujinimą, o prieš kelias dienas įvyko ir dar vienas nesusipratimas.
„Xiaomi“ atstovai priversti kreiptis į šio išmaniojo savininkus tarptautinėje rinkoje, jog neatnaujintų savo turimų „Mi A3“ modelių. Pasirodo, jog neseniai išleistas atnaujinimas, kuris žymimas V11.0.3.0.QFQMXTC serijos numeriu ir užima maždaug 1,4 GB vietos buvo skirtas Meksikos operatoriui „Telcel“. Tokios klaidos yra labai retos, tačiau vartotojai gali patirti nemažai nepatogumų.
Pranešama, jog telefonų savininkai, įsirašę šį naujinį, negalės naudotis dviem SIM kortelėmis, o taip pat pasikeitė ir krovimosi lango animacija bei atsirado dvi sisteminės programėlės – „Mi Telcel“ ir „Claro Musica“. Šis „Xiaomi Mi A3“ turėjo būti skirtas jau minėtam ryšio operatoriui, o ši klaida įvyko tiesiog sunkiai suvokiamu būdu.
Pasirodo, jog „Xiaomi“ planavo atnaujinti telefonus, kurių serijos numeris „QFQMXTC“, tačiau per klaidą šis naujinys buvo nukreiptas į išmaniuosius, kurie žymimi „QFQMIXM“ numeriu. Kaip tikriausiai jau supratote, tai yra tarptautinei rinkai skirti telefonai. Ir panašu, jog šios problemos sprendimas gali būti ne toks ir paprastas.
Kompanijos atstovai jau išplatino ir oficialų įrašą apie šią situaciją su raginimu neįdiegti atnaujinimo. Problema tame, jog „Xiaomi“ bent jau kol kas neturi sprendimo kaip išspręsti šią problemą. Žinoma, labiau įgudę vartotojai tai gali padaryti ir patys, tačiau tai pareikalaus ir specifinių žinių.