Pagal žymios analitinių tyrimų kompanijos „Gartner“ tyrimų duomenis pasauliniai mobiliųjų telefonų pardavimai 2006 metais viršijo 990,8 mln. vienetų. Tai yra 21,3 % daugiau nei 2005 metais (816,6 mln.). Ketvirtą 2006 metų ketvirtį pardavimai šiek tiek sulėtėjo palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais ir pasiekė 284,2 mln. vienetų.
Jei pažvelgtume į bendras gamintojų tendencijas rinkoje, per paskutinius tris mėnesius nedaug kas pasikeitė: Vakarų Europoje ir JAV išlieka populiarūs plonyčiai mobilieji telefonai, aprūpinti daugybe funkcijų.
Tarp mobiliųjų telefonų gamintojų „Nokia“ sugebėjo išlaikyti pirmaujančias pozicijas. Šio gamintojo telefonų pardavimai paskutinį 2006 metų ketvirtį pasiekė 103 mln. vienetų ir suteikė komunikacijų gigantui 36,2 % rinkos (rinkos dalis padidėjo 1,2 %). Iš viso 2006 metais buvo parduota apie 345 mln. „Nokia“ telefonų (34,8 % rinkos).
Paskutinį 2006 metų ketvirtį amerikiečių kompanija „Motorola“, pardavusi daugiau nei 61 mln. telefonų, taip pat sugebėjo išplėsti savo rinkos dalį ir atsiriekti 21,5 % rinkos. Beje, „Krzr K1“ ir „Motofone“ modeliai buvo sutikti šaltokai ir nusileido garsiajam „RAZR“. Per visus 2006 metus kompanija pardavė apie 209 mln. įrenginių bei uždirbo sau 21,1 % rinkos.
Trečioji vieta atiteko Korėjos kompanijai „Samsung“, kuri sugebėjo parduoti apie 116 mln. telefonų ir padidinti pardavimus 12 % palyginus su 2005 metais. „Ultra“ modeliai susilaukė nemažo populiarumo, o „Gartner“ atstovai įsitikinę, kad „Ultra II“ serija, pristatyta „3GSM World Congress“ taip pat sulauks pasisekimo.