Neseniai Indija paskelbė 58 kiniškų programėlių, tarp kurių pateko ir beprotišku greičiu populiarėjantis „TikTok“, draudimą. Šioje situacijoje galimybę įžvelgė „Instagram“, turbūt labiausiai iš visų socialinių tinklų bijantis „TikTok“ konkurencijos – Indijoje pradėjo veikti „Reels“ pavadinimu pakrikštyta funkcija, pirmąkart debiutavusi Brazilijoje dar 2019 metų lapkritį.
„Reels“ suteikia galimybę „Instagram“ vartotojams kurti trumpus video klipus, labai primenančius „TikTok“. Supaprastinti vaizdo įrašų redagavimo įrankiai leidžia šio socialinio tinklo naudotojams savo kūrybai suteikti išskirtinumo ir kūrybingumo. Ir visa tai – su muzikiniu fonu. „Facebook“ priklausančiam „Instagram“ šio funkcionalumo sėkmė yra tiesiog gyvybiškai svarbi, kadangi neseniai „Facebook“ išjungė su „TikTok“ kovoti sukurtą „Lasso“ programėlę, pasirodžiusią 2018 metais.
Na gerai, „Reels“ pasirodė Indijoje, tačiau akivaizdu, kad to nepakanka nužudyti žaibiškai planetą užvaldžiusiam „TikTok“ – programėlės atsisiuntimų skaičius jau spėjo perkopti 2 milijardus. Tačiau „Facebook“ ir neketina sustoti, bent jau tai iš dalies „Business Insider“ patvirtino vienas kompanijos atstovų, užsiminęs, kad „Reels“ plėtra numatoma ir į kitas šalis, o funlcionalumas netrukus bus pristatytas ir „tarptautinei bendruomenei“.
Taigi, susiklosčiusios aplinkybės išties yra ideali proga „Instagram“ išbandyti bei ištobulinti savo ginklą prieš „TikTok“. Primename, kad analogiška situacija susiklostė ir prieš keletą metų, kai „Instagram“ pristatė „Stories“ funkcionalumą, siekdama kovoti su sparčiai populiarėjančiu „Snapchat“ – šis ėjimas pasitvirtino su kaupu, kadangi padėjo „Instagram“ tapti dar populiaresniu, o „Snapchat“ iš ambicingo žaidėjo pamažu pavertė nišine socialine platforma. Kitaip tariant, jeigu šiuo metu kas nors ir gali įkąsti „TikTok“, tai neabejotinai yra „Instagram“.