Iškart po to, kai „Samsung Galaxy S20 Ultra“ pasiekė pirmuosius pirkėjus, internete pasipylė skundai dėl žalsvo ekrano atspalvio. Laimė, į masinį telefonų atšaukimą tai neišsivystė, nes problema buvo viso labo programinė – kompanija netrukus išleido atnaujinimą, kuris ištaisė šį trūkumą. Deja, pastaruoju metu įvairiuose JAV, Europos ir Indijos forumuose žalio ekrano problema pradėjo skųstis vis daugiau vartotojų, turinčių senesnius „Samsung“ modelius – „Galaxy Note 8“, „Galaxy Note 9“, „Galaxy S9“ serijos, „Galaxy S10 Lite“ ir „Galaxy Note 10 Lite“.
Šiuo atveju problema ryškiausiai matoma, kai iki minimumo sumažinamas ekrano šviesumas – viskas labai primena „Galaxy S20 Ultra“ atvejį. Gerai bent jau tai, kad tai niekaip nepaveikia išmaniojo funkcionalumo ir, šiaip, žalio ekrano trūkumas nėra masinis reiškinys – tai labiau šiek tiek didesnis pavienių atvejų skaičius.
Labai didelė tikimybė, jog tai taip pat yra programinės įrangos problema, kurią gamintojas išspręs artimiausiu metu.
Tiesa, „Samsung“ toli gražu nėra vienintelė kompanija, susidurianti su žaliu ekranu atspalviu. Visai neseniai analogiška problema skundėsi kitų bendrovių, savo telefonuose naudojančių AMOLED matricas, klientai – pagalbos forumai lūžo nuo skundų apie žaliuojančius „OnePlus 8 Pro“ ir netgi naujesnius „iPhone“ įrenginius. Kitaip tariant, akivaizdu, jog nenormalūs ekrano atspalviai yra susiję su AMOLED ekranais ir jų kalibracija, o ne gamybos defektais.