„Adobe“ dar praėjusių metų lapkritį pradėjo testuoti naują „Photoshop Camera“ programėlę, leidžiančią vartotojui nesudėtingai pritaikyti filtrą ir pagražinti nuotrauką. Pagaliau aplikacija tapo prieinama viešai tiek „Android“, tiek „iOS“ platformoms.
Vis dėlto „Photoshop“ pavadinimas šiai programėlei suteiktas labiau avansu, marketingo sumetimais, kadangi kitaip nei kompiuteriui skirtoje „Adobe“ programinėje įrangoje, „Photoshop Camera“ nerasime daugybės įrankių. Taip, leidžiama pareguliuoti kontrastą, ekspoziciją, saturaciją ir dar kelis esminius parametrus, bet aplikacija labiau skirta greitai pora paspaudimų pritaikyti norimą filtrą. Beje, redaguoti galima tik nuotraukas, video įrašai nepalaikomi.
„Photoshop Camera“ širdis – „Adobe Sensei“ dirbtinio intelekto platforma, kuri veikia daugelyje kūrėjo siūlomų aplikacijų.
Pagrindinis „Photoshop Camera“ tikslas – suteikti filtrus jūsų kamerai, kuriuos kuria tiek žinomi menininkai, tiek įžymybės, tiek pati „Adobe“. Debiuto metu kompanija paskelbė apie partnerystę su gerai žinoma JAV daininke Billie Eilish, tačiau spėjama, kad prie filtrų kūrimo prisidės ir daugiau garsenybių.
Vis dėlto didžiausia „Photoshop Camera“ problema yra tai, kad dauguma vartotojų jau įprato naudoti socialinių tinklų programėlių, tokių kaip „Instagram“ ar „Snapchat“ siūlomus filtrus, todėl juos bus sunku įtikinti šiai „Adobe“ aplikacijai suteikti vietos savo telefonuose.
Laimė, „Photoshop Camera“ yra visiškai nemokama, tad ją išbandyti gali visi norintys. „Adobe“ planuoja uždirbti iš aplikacijoje siūlomos mokamos debesijos talpyklos. Programėlę atsisiųsti galite iš „Google Play Store“ ar „App Store“ parduotuvių.