Koronaviruso įkarštyje namuose įkalinti milijonai žmonių kaip ant mielių išaugino video žaidimų ir jų transliavimo paslaugų populiarumą. Matydama tai, „Facebook“ vadovybė nusprendė nepraleisti progos ir pristatė „Facebook Gaming“ mobiliąją programėlę. Menlo Parke įsikūrusi bendrovė iš pradžių planavo tai padaryti tik birželio mėnesį, tačiau nuspręsta pasinaudoti karantino suteikiamomis galimybėmis.
Akivaizdu, jog „Facebook“ netenkina šiuo metu jos užimama dalis 160 milijardų dolerių žaidimų transliavimo rinkoje, o socialinių tinklų milžinės populiarumas stipriai atsilieka nuo „YouTube“ ir „Twitch“.
Nors „Facebook Gaming“ aplikacijoje bus galima rasti paprastų žaidimų ir lengvai įsilieti į žaidėjų bendruomenę, net neabejojama, kad paslaugos ateitis priklauso nuo to, kaip jai seksis pritraukti vartotojus iš kitų platformų ir didinti video žaidimų transliacijų kiekį bei jų žiūrėjimą.
Tai bus bandoma skatinti programėlėje esančiu „Go Live“ mygtuku, kuris leis žaidėjams vienu paspaudimu įkelti žaidimų transliacijas. „Žmonės žiūri transliacijas ir staiga susimąsto: „Aš noriu būti transliuotojas“, tad „Go Live“ dėka vos po poros paspaudimų jie galės tokiais tapti“, – yra įsitikinęs Vivek Sharma, „Facebook“ viceprezidentas žaidimų reikalams.
„Facebook Gaming“ bent jau artimiausiu metu nebus rodomos reklamos. Panašiai kaip ir „Twitch“, žaidimų transliavimo paslauga bus monetizuota specialiomis žvaigždutėmis, kurias gali įsigyti žiūrovai ir nusiųsti savo mėgstamiausiems transliuotojams.
Kol kas „Facebook Gaming“ programėlė prieinama tik „Android“ telefonų savininkams, bet vos tik „Apple“ suteiks leidimą, ji atsiras ir „AppStore“.