JAV milžinės „Google“ valdoma platforma „YouTube“ yra neabejotinai populiariausia vaizdų dalinimosi sistema. Čia rasime naujausias dainas, filmų anonsus, technologijų apžvalgas, naujienas ir įvairų kitokį video turinį. Tačiau rinkoje atsiradus „TikTok“, situacija ėmė keistis.
„YouTube“ nenori nuo to atsilikti ir ketina mesti iššūkį itin sparčiai išpopuliarėjusiai trumpų vaido įrašų dalinimosi programėlei, o naujasis produktas turėtų vadintis „Shorts“. Šioje platformoje vartotojai galėtų įkelti trumpus vaizdo įrašus į mobiliąją programėlę, panašiai kaip „TikTok“, bei naudotis „YouTube Music“ platformoje esančią muziką, skelbia „The Information“.
„YouTube“ noras įšokti į šį traukinį yra puikiai suprantamas, o paaiškinimo ieškoti tikrai ilgai nereikia. „TikTok“ per pastaruosius du metus užfiksavo 125 proc. augimą, o programėle šiuo metu naudojasi šimtai milijonų vartotojų iš viso pasaulio. Kaip skelbia „The Information“, populiarioji aplikacija per pastaruosius 12 mėnesių buvo parsisiųsta maždaug 842 mln. kartų, o tai yra 15 proc. augimas lyginant su ankstesniu periodu.
Tokie „YouTube“ planai nebūtų pirmas kartas, kai stengiamasi sukurti alternatyvą kažkokiam kitam populiariam produktui. Jeigu reguliariai naudojatės šia platforma, tikriausiai esate pastebėję ir joje atsiradusių „Stories“ juostelę, kuri neabejotinai atkeliavo iš „Instagram“. Atsižvelgiant į „TikTok“ sėkmę ir „YouTube“ turimus resursus bei vartotojų bazę, kuri siekia daugiau nei 2 mlrd. aktyvių vartotojų, toks sprendimas neatrodo stebinantis.