Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) kviečia Lietuvos e. ryšių paslaugų teikėjus vadovautis RRT paskelbtomis Rekomendacijomis dėl elektroninių ryšių paslaugų nenutrūkstamo teikimo užtikrinimo karantino metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Šiuo sudėtingu karantino dėl COVID-19 laikotarpiu elektroninių ryšių paslaugos tapo itin svarbios ir reikalingos visiems gyventojams, kad jie turėtų galimybes komunikuoti, dirbti, mokytis, pramogauti, o reikalui esant – ir išsikviesti pagalbą, – sako RRT direktorius Feliksas Dobrovolskis. – Remdami ir skatindami visų Lietuvos e. ryšių paslaugų teikėjų socialiai atsakingą ir rūpestingą požiūrį, parengėme gaires, kuriomis rekomenduojame vadovautis, sprendžiant šiandienos kontekste aktualius klausimus, tokius kaip mokėjimai už paslaugas, planų keitimas, telefono ryšio numerio perkėlimas, paslaugų perkėlimas, gedimų šalinimas“.
RRT primena, kad karantino faktas neturėtų tapti pretekstu piktnaudžiauti ir išvengti mokėjimų, todėl vartotojai taip pat turi laikytis prisiimtų įsipareigojimų.
Savo ruožtu, RRT prisidės sprendžiant sudėtingas situacijas, teiks pagalbą, konsultacijas vartotojams ir operatoriams.
RRT parengtos Rekomendacijos dėl elektroninių ryšių paslaugų nenutrūkstamo teikimo užtikrinimo karantino metu skelbiamos RRT tinklalapyje.