Vienas iš didžiausių mobiliojo ryšio operatorių pirmadienį pranešė apie patiriamus ryšio sutrikimus, su kuriais susiduria užsienyje esantys klientai.
Apie tai „Bitė Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas pranešė asmeninėje „Facebook“ paskyroje:
„Šiandien apie 16 val. Lietuvos laiku aptikome tarptinklinio ryšio (roamingo) sutrikimų.
Sutrikimai kilo mūsų partnerio, Belgijos bendrovės „BICS“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau kaip 500 mobiliojo ryšio operatorių, pusėje.
Apie 50 proc. viso pasaulio roamingo duomenų perduodama būtent „BICS“ tinklais.“
J. Špakauskas taip pat informavo, kad šią akimirką vienintelė galimybė „Bitė Lietuva“ klientams naudotis ryšiu užsienyje yra ieškoti viešojo bevielio interneto (WiFi) prieigos.
„Siekiame kuo greičiau pašalinti sutrikimus, atsiprašome savo klientų dėl nepatogumų“, – rašė bendrovės atstovas.
Kada ryšys bus atkurtas ir ar klientams gaus kokias nors kompensacijas dėl patirtų sutrikimų, jis nepranešė.