„Telia“ reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio klientams suteikia unikalią pridėtinę vertę: per mėnesį nespėti išnaudoti mobilieji duomenys automatiškai persikels į kitą. Tai pirmasis operatorius Lietuvoje, siūlantis tokią naudą privatiems ir verslo klientams.
„Duomenų perkėlimo paslaugą sukūrėme išklausę realius žmonių poreikius. Mūsų užsakymu atliktas rinkos tyrimas parodė, kad tai aktualu daugumai žmonių. Norime, kad žmonės turėtų kokybiškiausias paslaugas Lietuvoje ir gautų tai, už ką yra sumokėję“, – pranešime spaudai sako „Telia“ privačių klientų vadovas Nortautas Luopas.
Duomenų perkėlimo paslauga galios visiems operatoriaus klientams, užsisakiusiems perkėlimo paslaugą teikiančius planus. Jų neišnaudoti duomenys bus perkeliami vieną mėnesį. Prasidėjus naujam mėnesiui pirmiausia bus naudojami turimo plano duomenys, o juos išnaudojus bus pradedami naudoti iš praėjusio mėnesio sutaupyti duomenys.
Pavyzdžiui, jei klientas turi 8 GB duomenų suteikiantį planą ir pirmą mėnesį iš jų sunaudojo 6 GB, likę 2 GB persikelia į kitą mėnesį, taigi antrą mėnesį jis jau gali išnaršyti 10 GB. Perkelti duomenys klientui galios vieną mėnesį.
Remiantis „Telia“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, kas trečias turi mobiliojo ryšio planą, suteikiantį 10 GB ir daugiau duomenų per mėnesį. Maža to, net 80 proc. apklausos dalyvių teigė ateityje planuojantys užsisakyti tiek pat ar dar daugiau duomenų suteikiančius planus.
Visgi ne visi žmonės spėja sunaudoti visus savo turimus duomenis. Todėl būtent duomenų perkėlimo paslaugą dauguma apklausos dalyvių įvardino kaip geriausią pridėtinę vertę mobiliojo ryšio planui.
Į kitą mėnesį perkeliami tik plano suteikiami duomenys, ši paslauga nėra taikoma vienkartinių paketų duomenims bei tarptinklinio interneto duomenims.
Bendrovės užsakymu tyrimų bendrovės „Nepa“ atliktoje apklausoje pernai rugpjūčio 12-30 dienomis dalyvavo 1000 respondentų iš Lietuvos.