Kinijoje sukurti išmanieji telefonai daugelį pirkėjų vilioja puikiu galimybių ir kainos santykiu, tačiau kartais mokestis už prietaisą čia neapsiriboja vien jo kaina. Mažiausiai trys gana gerai žinomi minėtos šalies gamintojai papildomai uždarbiauja savo gaminių naudotojams rodydami užsakovų reklamą.
„Oppo“ dukterinis prekės ženklas „Realme“ 2019 m. nustebino didžiuliais augimo tempais, kurių dėka užėmė lyderio pozicijas Indijoje ir keliose kitose šalyse. Bendrovė programinės įrangos kūrimą įvardija kaip vieną iš prioritetinių savo veiklos sričių: būsima „Color OS 7“ taps artimesnė standartiniam „Android 10“, taip pat pasiūlys keletą firminių funkcijų. Kol prekės ženklo gerbėjai laukia šio didelio atnaujinimo „Realme“ netikėtai padarė ne patį maloniausią „Color OS 6.“ programinės įrangos pataisą. Dabar vartotojai matys „turinio rekomendacijas“ (kitaip tariant, reklamą). Ji bus rodoma tik dviejose vietose: „Phone Manager“ programėlėje, taip pat saugos puslapyje įdiegus naują programą.
Šio sprendimo priežastimi kinai vadina norą sukurti „sveiko ir tvaraus verslo modelį“. Anksčiau „Xiaomi“ ir „Lenovo“ taip pat nurodė panašius motyvus, jau kurį laiką naudodami reklaminius intarpus savo programinėje įrangoje. Laimei, „Realme“ iškart suteikė galimybę išjungti „rekomendacijas“: tam eikite į „Nustatymai“ – „Išplėstiniai nustatymai“ – „Rekomendacijos“. Beje, „Xiaomi“ atveju toks išjungimas tik sumažina reklamos kiekį, tačiau visiškai nuo jos negelbsti. Tas pats uždarbiavimo būdas bus naudojamas ir naujojoje „Color OS 7“.