Sulankstomus ekranus turintys telefonai jau spėjo tapti vėlavimų sinonimu. „Samsung Galaxy Fold“ turėjo konstrukcinių problemų, todėl gamintojas užtruko kelis mėnesius, kol jas ištaisė. „Huawei Mate X“ taip pat ne išimtis – galbūt didelių skandalų, kitaip nei konkurentams iš Pietų Korėjos, išvengti pavyko, tačiau pirmasis „Huawei“ sulankstomas išmanusis debiutavo taip pat kur kas vėliau nei planuota. Panašu, kad to išvengti nepavyks ir „Motorola“, vos spėjusiai įstoti į šį klubą.
Legendinės „Razr“ serijos pavadinimu paženklintas ir jai būdingu dizainu pasižymintis sulenkiamą ekraną turintis įrenginys buvo pristatytas praėjusį mėnesį ir… Panašu, jog jis žmonėms labai patinka. Bent jau kompanijos atstovai dėl naujojo modelio prekybos pradžios atidėjimo kaltina būtent itin didelę „Razr“ paklausą:
„Nuo pat anonso lapkričio mėnesį „Motorola Razr“ susilaukė beprecedenčio vartotojų susižavėjimo ir susidomėjimo. Paklausa yra labai didelė, todėl buvo viršytos mūsų pirminės tiekimo prognozės. „Motorola“ nusprendė pakoreguoti „Razr“ išankstinių pardavimų ir debiuto rinkoje datą, kad paklausa būtų geriau patenkinta. Šiuo metu stengiamės numatyti tinkamą prietaisų kiekį tam, kad kuo daugiau pirkėjų galėtų įsigyti „Razr“ debiuto metu. Vis dėlto mes namanome, jog stipriai atsiliksime nuo iš pradžių numatytos datos.“
Taigi, gera žinia tai, jog prekybos atidėjimas nebus ilgas, kitaip nei buvo „Galaxy Fold“ ir „Mate X“ atveju. Tiesa, šiek tiek neramina tai, kad „Motorola“ dar negali pasakyti konkrečios debiuto dienos.
Be to, nors yra aišku, jog atidėjimas galioja būtent JAV rinkai, nežinoma, ar kalbama tik apie Valstijas. Pagal pirminį planą, amerikiečiai gauti galimybę užsisakyti „Razr“ iš anskto turėjo gauti jau gruodžio 26 dieną, o prekybos lentynose naujasis „Motorola“ sulenkiamas išmanusis turėjo pasirodyti jau sausio 9 d. Tačiau dabar panašu, kad išankstiniai užsakymai prasidės tik 2020 metų pradžioje.
„Motorola Razr“ bent jau iš pradžių už 1500 dolerių (1354 eurų) sumą bus išskirtinai pardavinėjamas tik vieno didžiausių JAV operatorių „Verizon“ klientams. Tai tikrai nėra pats geriausias pasiūlymas rinkoje, turint galvoje, jog „Razr“ specifikacijos, apart įspūdingo sulenkiamo ekrano, gali lygintis nebent su rinkos vidutiniokais. Jei „Motorola“ išties neperdeda su „beprecedenčio susidomėjimo“ teiginiu, labai didelė tikimybė, kad tokią paklausą skatina vartojų nostalgija seniesiems „Razr“ telefonams.