Naujausi „Nokia“ E-serijos telefonai su integruota „Cisco“ unifikuotų komunikacijų technologija praplečia mobilaus verslo galimybes. Bandymai „Volvo Trucks“ ir „Elitfönster“ kompanijose pademonstravo naujo komunikacijų sprendimo privalumus.
2007 m. vasario 12 d. pasauliniame 3GSM kongrese Barselonoje „Cisco“ pristatė „Enterprise Mobility Solution“ (mobilaus verslo sprendimų) naujovę, kuri leidžia su naujausiais „Nokia“ E-serijos smartfonais („Nokia E61i“ ir „Nokia E65“) pagerinti verslo produktyvumą ir efektyvumą praplečiant mobiliuosius įrenginius biuro komunikacijų galimybėmis. „Enterprise Mobility Solution“ – tai fiksuoto ir mobilaus ryšio interneto protokolu (IP) sprendimas, pritaikytas „Nokia“ verslo telefonams bei „Cisco“ belaidės IP komunikacijos infrastruktūrai.
„Volvo Trucks France“ kartu su „Cisco“ ir ‚Nokia“ pradėjo „Enterprise Mobility Solution“ testavimą nuo šių metų sausio. Sprendimas pirmiausia įdiegtas centriniame rinkodaros padalinyje, toliau jį planuojama pritaikyti trims šimtams vartotojų, dirbančių 30 pardavimo ir klientų aptarnavimo vietų visoje Prancūzijoje.
Kaip teigia „Volvo Trucks France“ infrastruktūros vadybininkas Yves Blanchet, „didžiausia „Cisco“ ir „Nokia“ sprendimo nauda mums – tai galimybė turėti vieną įrenginį viskam. Tai suteikia naują požiūrį į darbą, kai visos verslui reikalingos komunikacijos paslaugos – nesvarbu, fiksuoto ar mobilaus ryšio, balso, interneto žinučių ar elektroninio pašto, tampa pasiekiamos paprastai ir efektyviai. Tuo pačiu mes galime ir sumažinti išlaidas, nukreipdami daugiau skambučių per mūsų privatų tinklą“.
Praktinių bandymų metu „Volvo Trucks“ vertino gana daug parametrų – nuo baterijų tarnavimo laiko iki „Cisco“ IP komunikacijų funkcionalumo „Nokia“ E-serijos smartfonuose. Toliau planuojama išbandyti belaidžio elektroninio pašto prieigą kompanijos vadovaujančiam personalui. „Bandymų metu „Nokia E61“ veikia puikiai, - priduria Yves Blanchet, - persijungdama į GSM tinklą, kai esame už biuro tinklo ribų, ir automatiškai sugrįždama į belaidį įmonės tinklą, kai grįžtame į biurą. Kai bandymai bus baigti, diegsime šį sprendimą kaip įmanoma greičiau“.
Didžiausia Švedijos langų gamintoja „Elitfönster“ taip pat pradėjo panašius valdomų paslaugų bandymus su „TelliaSonera“. Šis sprendimas paremtas „Cisco Unified CallManager“ sistema, jis irgi pritaikytas „Nokia“ E-serijos telefonams. Dabar sistema išbandoma centrinėje „Elitfönster“ būstinėje Vetlandoje.
„Šiuo metu testuojame sprendimą ir tikimės, kad jis padidins darbo lankstumą, - sako „Elitfönster“ IT vadybininkas Martin Ivarsson. – Dabar savo gamyklų teritorijose naudojame įprastas komunikacijų sistemas, tačiau ateityje mieliau investuotume į balso komunikacijas belaidžiu įmonės tinklu kaip į vieningą mobilumo sprendimą“.
„Valdomos paslaugos leidžia patenkinti visus stambaus verslo telekomunikacijų poreikius, - sako Jukka Leinonen, „TeliaSonera“ vyresnysis viceprezidentas. – Mes esame pirmasis operatorius Europoje, atliekantis bandymus su „Nokia“ ir „Cisco“, ir labai tikimės, kad būsime pirmasis didelis partneris, pateiksiantis šį įdomų sprendimą Šiaurės šalių regionui“.
„Mūsų naujieji E-serijos telefonai turi plačias balso komunikacijų galimybes, „Nokia E65“ iš dalies yra pritaikyta būtent verslo komunikacijoms. Tokie klientai, kaip „Volvo Trucks“ ir „Elitfönster“, naudodamiesi „Nokia“ E-serijos įrenginiais ir „Nokia Intellisync Call Connect for Cisco“ sprendimu gali pasinaudoti visais verslo telefonijos sistemos privalumais savo mobiliajame telefone. Papildomos naudos suteikia geresnė kaštų kontrolė ir pigesnės susiskambinimo galimybės, kurias suteikia šis sprendimas. „Nokia E65“ turi specialius „One Touch“ mygtukus priekinėje panelėje, leidžiančius greitai sukurti konferencinį ryšį, pasiekti kontaktų duomenų bazę ir išjungti garsą. Tai vienas iš pavyzdžių, kaip galima pritaikyti telefoną verslo poreikiams“, - sako „Nokia Enterprise Solutions“ viceprezidentas Tom Furlong.
Barry O'Sullivan, „Cisco Unified Communications Business Unit“ viceprezidentas, priduria: „Volvo Trucks“ ir „Elitfönster“– puikūs pavyzdžiai, kaip vartotojai gali padidinti savo investicijų į „Cisco“ unifikuotas komunikacijas vertę naudodamiesi daugybe įrenginių, tarp jų ir „Nokia“ E-serijos smartfonais. Norėdama padaryti tokį sprendimą lengviau prieinamą, „Cisco“ siūlo klientams sklandžią integraciją tarp verslo procesų bei programų ir mobiliųjų įrenginių, supaprastinančią komunikacijas ir pakeliančią verslo efektyvumą“.