Pranešama apie dar vieną Kinijoje užsiliepsnojusį „Redmi Note 7 Pro“ telefoną. Song Yujie lapkričio 27-ąją užpildė pareiškimą, kuriame teigė, jog „Redmi Note 7 Pro“, kurį jis daugiau nei prieš 3 mėnesius nupirko savo tėvui, naudojant tiesiog užsidegė. Įrenginys liepos 24-ąją buvo įsigytas iš oficialios „Xiaomi“ parduotuvės Kinijoje, o minėtasis incidentas įvyko spalio 29-ąją.
Teigiama, jog įvykio metu telefonas buvo padėtas ant antklodės, o S. Yujie tėvas žiūrėjo vaizdo įrašą. Bežiūrėdamas pastarasis užmigo, o prabudo nuo degėsių kvapo ir netrukus pastebėjo, jog telefonas dega. Tiesa, skausmingų pasekmių šį kartą buvo išvengta – sudegė pats telefonas, apdegė antklodė, ant kurios jis buvo padėtas, bei neženkliai nusidegino pats S. Yujie tėvas, kuris bandė užgesinti įrenginį. Pateiktoje nuotraukoje matyti, jog sudegęs telefonas pasidalinęs į keletą atskirų, juodų dalių.
„Xiaomi“ vartotojų aptarnavimo specialistas pakomentavo atvejį spaudai ir paaiškino, jog incidentas įvyko dėl priežasčių, niekaip nesusijusių su paties įrenginio kokybe. Kitaip tariant, telefonas užsidegė dėl aplinkos veiksnių. Tai reiškia, jog dėl šio įvykio nebus taikoma ir 18-os mėnesių „Xiaomi“ garantija.
Nors toks scenarijus visiškai tikėtinas, abejonių kelia tai, jog visai neseniai girdėjome apie dar vieną supleškėjusį „Redmi Note 7S“ . Tą kart vos 1 mėnesio senumo „Note 7S“ užsiliepsnojo tiesiog begulėdamas ant stalo, neatlikdamas jokių užduočių. Tokie sutapimai kelia labai daug klausimų. Galbūt „Xiaomi“ taupo kokybės sąskaita, mėgindami pasiūlyti itin patrauklias kainas? Ar „Xiaomi“ darbuotojai yra tiesiog nekompetentingi, ar pati įmonė bando nuslėpti savo problemas, suversdami kaltę aplinkos veiksniams?