„Samsung“ savo sulankstomu išmaniuoju telefonu „Galaxy Fold“ jau metus laiko erzina technologijų entuziastus. Po ganėtinai ilgo vėlavimo dėl dizaino trūkumų, išmanųjį telefoną pagaliau galima įsigyti tam tikrose rinkose. Nepaisant sudėtingo starto, dabar telefonui sekasi ganėtinai gerai ir „Samsung“ pasirengusi kitam iššūkiui. Kol kas sulankstomi išmanieji telefonai vis dar atrodo kaip netolima ateitis, nuožmi kova šiame segmente turėtų suaktyvėti kitais metais, kai daugiau bendrovių prisijungs konkurencinėje kovoje pateikiant kažką išskirtinio ir naujo. Nepaisant to Pietų Korėjos milžinas nusprendė anonsuoti dar vieną sulankstomą „Galaxy Fold“, šį kartą lenkiamą vertikaliai.
„Samsung“ kūrėjų konferencijoje „SDC19“ bendrovė pristatė naują būsimo sulankstomo išmaniojo telefono dizainą. Vietoj kompaktiško telefono, kurį galima transformuoti į planšetinio kompiuterio dydžio įrenginį „Galaxy Fold“, naujas prietaisas pateikiamas su kiek kitokiu techniniu sprendimu – kišenėms pritaikytas ragelis, kurį galima paversti į didesnį išmanųjį telefoną. Pasak gandų, pristatyto naujojo „Galaxy Fold“ modelio numeris yra SM-F700F. Anksčiau pasirodęs Kinijos operatoriaus plakatas parodė sulankstomo telefono siluetą, kurio pavadinimas buvo „Samsung W20 5G“, o tai atskleidžia jau ne tik įrenginio kodinį, bet ir realų pavadinimą.
Anksčiau buvo pasirodžiusių ir techninių parametrų gandų apie „Samsung“ sekantį sulenkiamą išmanųjį telefoną – jo vidinė atmintis bus 256 GB, ekranas 6.7“ dydžio, o dydis ir kaina bus mažesni už pirmosios kartos „Samsung Galaxy Fold“.
Pietų Korėjos įmonė ieško įvairių būdų sulenkti išmanųjį telefoną, ypač kai „Huawei Mate X“ Kinijos vartotojams atrodo labiau pažengęs nei „Galaxy Fold“, tačiau naujai pristatytas telefonas savo dizainu ir filosofija labai panašus į gandais apipintą, vis dar neišleistą legendos reinkarnaciją „Motorola Razr“. Kitais metais „Samsung“ nori vis dar išlaikyti lyderio poziciją išmaniųjų telefonų pramonėje, tad jai prireiks ne tik sėkmės artėjančioje sulankstomų išmaniųjų telefonų kovoje, bet ir inovatyvių , įdomių sprendimų padėsiančių užkariauti pirkėjų širdis.