Ketvirtadienį popiet kai kurie mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai susidūrė su ryšio sutrikimais. Operatorius praneša, kad iš pradžių buvo panaikinti 2G ir 3G tinklo trikdžiai, o nuo 16 val. įprastai veikti pradėjo ir 4G tinklas. Po 19 valandos vakaro įmonė išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad visi nesklandumai išspręsti ir ryšio sutrikimų nebėra.
„Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus. Šiuo metu atstatyti jau visi mūsų tinklai, be trikdžių galima ne tik skambinti, rašyti SMS žinutes, bet ir naudotis mobiliuoju internetu“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.
Tiesa, kai kurie vartotojai vis dar gali susidurti su aplikacijų, skirtų atlikti mokėjimams (pvz. už automobilio parkavimą ar viešojo transporto bilietus), veikimo sutrikimais. Šiuo metu siekiama juos pašalinti.
Sutrikimai truko kelias valandas
„Tele 2“ korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas ketvirtadienio popietę LRT.lt teigė, kad gedimai šalinami. Pasak jo, jau pavyko atkurti 2G ir 3G ryšį, vartotojai gali skambinti ir siųsti SMS žinutes, tačiau vis dar sprendžiamos problemos dėl 4G ryšio, todėl vartotojams gali neveikti internetas.
Bendrovės atstovas atsiprašo klientų už sukeltus nepatogumus.
Kad negali paskambinti ir išsiųsti žinučių vartotojai pastebėjo apie 14 val. Vėliau daliai klientų pavyko prisijungti prie tinklo, siųsti ir gauti SMS, tačiau internetas ir toliau neveikė.