Rugsėjo mėnesį „Apple“ pristatė naujos kartos telefonus „iPhone 11“, „iPhone 11 Pro“ ir „iPhone 11 Pro Max“. Pirmą kartą savo istorijoje „Apple“ sumažino pradinę telefono kainą, palyginus su praeitų metų kainodara. Įdiegus antrą galinę kamerą ir naujesnį procesorių „iPhone 11“ kainuoja 699 USD, o tai yra 50 dolerių mažiau, nei kainavo jo pirmtako „iPhone XR“, kurio kaina prasidėjo nuo 749 USD.
Remiantis „Nikkei“ ataskaita, kainos sumažėjimas sąlygojo geresnį nei tikėtasi naujojo flagmano poreikį. Šiuo metu „Apple“ paprašė savo tiekėjų padidinti „iPhone 11“ gamybos produkciją iki 8 milijonų vienetų. Po šios žinios „Apple“ komponentų gamintojų akcijų kaina Japonijoje pakilo, tad vienos kompanijos sprendimas, šiais kapitalizmo laikais, daro milžinišką įtaką likusioms bendrovėms ir visam pasauliui.
Būtent dėl to tiekėjai atsargiai vertina rinkos pakilimą, nes nėra tikri ar „Apple“ gali išlaikyti paklausos augimą ilgą laiką. Veiksnys, galintis trukdyti „iPhone“ pardavimams ateityje, yra Kinijos tarifas, kurį įvedė Trumpas ir kuris turėtų įsigalioti nuo gruodžio 15 d. Dėl šios priežasties „Apple“ turės mokėti 10% tarifą už produktus, kurie importuojami iš Kinijos.
„Mizuho Securities“ pasaulinių technologijų tyrimų vadovas Yasuo Nakane’as teigė, kad jo įmonė padidino 178 mln. vienetų „iPhone“ gamybos prognozes iki 194 mln., tačiau šis skaičius vis dar neprilygsta 2018 m. parduotiems 208,8 mln. „iPhone X“. Nors „Apple“ nusiteikę optimistiškai, tik laikas parodys, ar ji sugebės įveikti „iPhone X“ serijos pardavimus naujuoju „iPhone 11“.