Jei manėte, jog „MIUI“ vartotojo sąsajoje rodomos reklamos yra nesąmonė, panašu, jog prie „Xiaomi“ prisijungti ruošiasi „Samsung“. Tai gali būti labai svarbus žingsnis ne tik pačiam Pietų Korėjos milžinei, bet ir visai rinkai, kadangi šiuo metu „Samsung“ yra didžiausias išmaniųjų telefonų gamintojas pasaulyje.
„Xiaomi“ telefonuose diegiamoje „MIUI“ sąsajoje rodomos reklamos
Remiantis šių metų spalio 1 dieną Europos Sąjungos Patentų biurui pateikta paraiška, „Samsung“ pateikė prašymą registruoti „Samsung Mobile Ads“ prekės ženklą, kuris galios išmaniesiems telefonams ir planšetėms ir bus susijęs su reklamos paslaugomis. Šis dokumentas leidžia daryti išvadą, jog įmonė siekia išbandyti laimę reklamų rodyme mobiliuosiuose įrenginiuose.
Kita vertus, „Samsung“ nėra visiškas naujokas šioje srityje. Kompanija jau kurį laiką rodo reklamas savo televizoriuose, tačiau nustatymuose yra galimybė jas išjungti. Žinoma, šis pasirinkimas paslėptas ganėtinai neįprastoje „Terms and Conditions“ skiltyje. Trumpai tariant, „Samsung“ pasirūpino, kad reklamų taip lengvai neišjungtumėte. Būtų labai apmaudu, jei tokios pat strategijos kompanija imtųsi ir mobiliuosiuose įrenginiuose.
Pokyčiai „Samsung“ mobiliųjų įrenginių strategijoje?
Kiekvieną dieną augant konkurencijai iš Kinijos gamintojų, „Samsung“ buvo priversta imtis pokyčių išmaniųjų prietaisų segmente. Išmaniųjų rinkos lyderė pristato vis daugiau protingai įkainotų vidutinės klasės telefonų Azijoje ir palengva to paties pradeda imtis ir Europoje – remiantis gandais, neseniai Indijoje anonsuotas „Galaxy M30s“ turėtų netrukus pasiekti ir mūsų žemyną. Taigi, pardavus daug pigių įrenginių, būtų protinga prarastą pelną atsiimti juose atvaizduojant reklamas.
Žinoma, prekės ženklo paraiška dar nėra patvirtinimas, kad skelbimai bus rodomi „Samsung“ telefonuose, tad tikimės sulaukti oficialus Pietų Korėjos milžinės pranešimo šia tema.