Tiek „Sony“, tiek LG pardavė kur kas mažiau išmaniųjų telefonų praėjusį ketvirtį nei tokiu pat metu pernai – tokią išvadą leidžia daryti neseniai paskelbtos abiejų kompanijų finansinės ataskaitos. LG pranešė apie 21 proc. mažesnius telefonų pardavimus, o „Sony“ – beveik 30 proc.
LG kaltina „mažus aukščiausios klasės 4G telefonų pardavimus ir didžiulę konkurenciją masėms skirtų telefonų segmente“, kurie pablogino gamintojo rezultatus, nepaisant pirmojo kompanijos 5G ryšį palaikančio išmaniojo „LG V50“ pristatymo. Tuo metu „Sony“ sumažino pirminę telefonų pardavimų prognozę – vietoje prognozuotų 5 milijonų vienetų, šiemet tikimasi parduoti jau tik 4 milijonus egzempliorių.
Tokie šių Azijos gamintojų rezultatai išties verčia susirūpinti, kadangi abi kompanijos šiemet pristatė gerų atsiliepimų sulaukusių produktų. „Sony“ išleido „Xperia 1“ – unikalų telefoną su itin ilgu ir siauru 21:9 kraštinių santykio ekranu, o LG neatsiliko rinkai pateikdama „LG G8“ flagmaną bei 5G palaikantį „LG V50“, kuris dėl mažesnės už kitus 5G telefonus kainos susilaukė didžiulės sėkmės Pietų Korėjoje. Kita vertus, dauguma kritikų pripažino, jog tiek „LG“, tiek „Sony“ išmanieji atsiliko nuo konkurentų.