Nuosekliai augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas bei plečiamas paslaugų spektras lėmė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ pajamų didėjimą. Bendrovės pajamos pirmąjį 2019-ųjų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 7,1 proc. ir siekė 120 mln. eurų.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį pusmetį siekė 38,3 proc. Tai sudarė 45,2 mln. eurų – 20,2 proc. daugiau nei prieš metus.
„Gerus rezultatus lėmė kelios priežastys: ir toliau augantis klientų skaičius, patraukli paslaugų kaina bei išliekanti vis didėjančio vartojimo tendencija. Ne mažiau svarbios buvo tikslingos investicijos, kurias ir toliau skirsime pasirengimui 5G plėtrai bei dalyvavimui rudenį numatytame leidimų dažniams konkurse“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Antrojo 2019 m. ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo 2,3 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 195 tūkst. ir yra 5 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Anot P. Masiulio, verslo klientų skaičiaus didėjimui įtaką darė ir toliau plečiamas paslaugų spektras. Pavyzdžiui, smulkiajam ir vidutiniam verslui suteikta galimybė gauti personalizuotą paslaugų paketą, pritaikytą pagal darbuotojų skaičių.
Minėtą augančio vartojimo tendeciją atspindi įspūdingi Lietuvoje išnaršytų duomenų skaičiai – pastarąjį ketvirtį jie buvo pusantro karto didesni. Antrąjį 2018-ųjų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 23,8 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 34,8 tūkst. TB.
Skambučių operatoriaus tinkle skaičiai taip pat nuosekliai auga – pastarąjį ketvirtį jame buvo kalbėta 3 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso klientai antrąjį 2019-ųjų ketvirtį telefonu prakalbėjo daugiau nei 1 mlrd. minučių.
Duomenų vartojimo augimas vis dar fiksuojamas ir keliaujančių po Europos Sąjungos šalis tarpe. Pirmąjį 2019 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, keliautojų duomenų naudojimas išaugo daugiau nei 60 proc. – nuo 445 TB iki 731 TB. Keliaujantys pastebimai daugiau ir kalbėjo – prakalbėtų minučių skaičius, palyginus tą patį 2018 m. ir 2019 m. laikotarpį, augo daugiau nei ketvirtadaliu – nuo 106 mln. iki 135 mln. minučių.
Prie finansinių rezultatų augimo prisidėjo ir toliau populiarėjanti namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius išaugo net iki 160 tūkst., o tai yra 25 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais (127 tūkst. klientų).
Į ryšio kokybės gerinimą pirmąjį 2019 m. pusmetį „Tele2“ investavo 4,3 mln. eurų. Ypač daug dėmesio yra skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris operatoriaus tinkle dengia 84 proc. Lietuvos teritorijos. Tuo tarpu „Tele2“ 4G mobiliojo ryšio tinklas dengia 99 proc. šalies teritorijos.
Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) 2019-ųjų duomenimis „Tele2“ internetas yra sparčiausias Lietuvoje – vidutinė greitaveika tinkle siekia 67,5 megabitus per sekundę (Mb/s). Informacija apie interneto spartą šalies miestuose ir keliuose yra pateikta RRT internetinėje svetainėje. Lietuvoje šiuo metu veikia 1292 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.