Milžiniškos investicijos į mokslinius tyrimus ir didžiulis įdirbis tobulinant išmaniųjų įrenginių technologijas „Huawei“ kompanijai atsipirko. „MWC Shanghai Global Device Summit“ renginio metu kompanijos atstovai pasidžiaugė rekordiniu laikotarpiu ir atskleidė, kad šiemet iki gegužės 30 d. iš viso buvo parduota 100 mln. „Huawei“ įrenginių – gerokai daugiau, nei per tokį patį laikotarpį pavyko parduoti pernai.
Šiam puikiam rezultatui įtakos neabejotinai turėjo kovo mėnesį Paryžiuje pristatyta P30 įrenginių serija – prireikė vos trijų mėnesių pasiekti stulbinamą rezultatą ir pagerinti P20 serijos rekordą. „Huawei“ Baltijos šalių komunikacijos vadovo Mindaugo Plukio teigimu, P30 serijos pardavimo apimtys pasiekė 10 mln. vienetų praėjus vos 85 dienoms nuo oficialaus pristatymo. Tuo tarpu P20 įrenginių serijai pasiekti analogiškus rezultatus prireikė 62 dienomis daugiau.
„Huawei“ per pastarąjį dešimtmetį į mokslinius tyrimus ir technologijų plėtrą investavo daugiau nei 61 mlrd. eurų. Pasak M. Plukio, šios investicijos padėjo tvirtą pamatą kuriant aukščiausio lygio technologijas ir užmezgant partnerystės ryšius tiek programinės, tiek techninės įrangos grandinėse.
„Esame įsitikinę, kad nuolatinis inovacijų diegimas ir technologinė lyderystė mums leis toliau plėsti išmaniųjų telefonų ribas, o vartotojams tai kurs visapusiškai intelektualią patirtį. Pasitikėjimas mums yra itin svarbus, tai yra mūsų kompanijos kertinis akmuo. Akivaizdu, kad judame tinkama linkme, o tą atspindi P30 serijos įrenginių pardavimai“, – kalba M. Plukys.
Anot jo, minėtus įrenginius puikiai vertina ne tik pirkėjai, bet ir technologijų specialistai. Birželio pabaigoje „P30 Pro“ flagmanas pelnė geriausio išmaniojo telefono titulą „Asia Mobile Awards“ ir „European Hardware Awards“ apdovanojimuose.
p>