Šių metų pradžioje Kinijos kompanija įkūrė dukterinę įmonę „Redmi“, kuri jau spėjo pristatyti ne vieną išmanųjį telefoną. Dabar paaiškėjo ir pirmojo mėnesio pardavimų rezultatai naujai išleisto „Redmi K20“ įrenginio, kuris kol kas buvo pardavinėjamas tik Kinijoje.
„Redmi“ atstovai paskelbė, jog jau buvo parduota daugiau nei 1 mln. šio išmaniojo telefono kopijų. Reikėtų atkreipti dėmesį ir į tai, kad statistika remiasi tik pardavimais Kinijoje. Kaip jau tikriausiai žinote, „Redmi K20“ yra skirtas tik Azijos rinkai, o į Europą jis atkeliauja kaip „Xiaomi Mi 9T“.
Primename, jog „Redmi K20“ seriją sudaro du išmanieji telefonai – tai įprastinis „K20“ ir kiek galingesnis „K20 Pro“ modelis. Tiek „Redmi K20“, tiek „K20 pro“ pasižymi identišku dizainu. Galinė dalis pagaminta iš lenkto unikalios tekstūros 3D stiklo, o kone visą priekinę dalį užima ekranas. Dėl itin mažų ekrano rėmelių, išmanusis siūlo vieną didžiausių ekrano/korpuso santykių (angl. Screen-to-body ratio), siekiantį 92%. Abiejų versijų ekrano įstrižainė vienoda – 6,39 colio, nesiskiria ir AMOLED matricos raiška – 2340×1080 pikselių (FullHD+) standartas. Po ekranu atsidūrė ir 7 kartos pirštų antspaudų jutiklis.
Nors abu telefonai buvo aprūpinti didelėmis 4000mAh baterijomis, pigesnė versija gali pasigirti lėtesniu 18 W įkrovimu („Pro“ versija turi net 27 W greitąjį įkrovimą). Kitos abiejų variantų specifikacijos vienodos: Hi-Res audio ir 2 SIM kortelių palaikymas, 4G VoLTE, Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 5.0, NFC, dviejų dažnių GPS, USB-C ir 3,5 mm ausinių jungtis (mažai kas tikėjosi tokio vartotojams patinkančio sprendimo).