Praėjus 23 metams po mobiliųjų telefonų atsiradimo, jų pardavimas pasiekė 1 mlrd. vienetų per metus. Tokių išvadų priėjo iškart dvi tyrimų kompanijos: „Strategy Analytics“ ir „IDC“.
Pagal „Strategy Analytics“ duomenis ketvirtasis 2006 metų ketvirtis baigėsi rekordiniu rezultatu – 300 mln. parduotų telefonų. Vien „Nokia“ telefonai sudarė 100 mln. vienetų, kas leido „Nokia“ kompanijai užimti 34,1% rinkos.
Specialistai ir ateityje prognozuoja mobiliųjų telefonų pardavimo augimą. Taigi, 2007 metais tikimasi parduoti jau 1,1 mlrd. telefonų ir, tokiu būdu, planuojamas pardavimo augimas siektų 12%. Tokio augimo pagrindas greičiausiai bus Afrikos ir Ramiojo vandenyno regionai.
Progresyviausia 2006 metų kompanija „Strategy Analytics“ titulavo „Sony Ericsson“, kuri, išleidusi daug įdomių ir populiarių modelių bei išstūmusi „Samsung“, pakilo į trečią vietą tarp didžiausių mobiliųjų telefonų pardavėjų. Tuop tarpu „LG“ kompanija 2006 metais prarado dalį savo rinkos.
Analitikai atkreipia dėmesį į tai, kad rinkos lyderiai „Nokia“ ir „Motorola“, padidinę savo rinkos dalį, nesugebėjo pasiekti pelno augimo. „Nokia“ pelnas metų bėgyje laikėsi apie 15%, o „Motorola“ pelnas buvo nukritęs net iki 4%.