„Samsung“ paskelbė oficialų pareiškimą, patvirtinantį „Galaxy Fold“ išmaniojo telefono pardavimo pradžios atidėjimą visame pasaulyje. Anksčiau buvo pranešta, kad gamintojas nusprendė atidėti įvykį, skirtą „Galaxy Fold“ pardavimų pradžiai Kinijoje. Tai įvyko po to, kai 2000 € kainuojančią naujieną testavę ekspertai atskleidė keletą trūkumų, susijusių su ekrano pažeidžiamumu.
Pasak „Samsung“ atstovo, apžvalgininkams buvo pateiktas ribotas „Galaxy Fold“ egzempliorių kiekis pažintiniu tikslu. Žurnalistai paskelbė internete ir kompanijai išsiuntė keletą pranešimų, kuriuose teigiama, kad pagrindinis įrenginio ekranas turi defektų, kurie tapo pastebimi po 1-2 dienų naudojimo.
Pažymėtina, kad kai kurie naudotojai pašalino apsauginę plėvelę ir taip sugadino ekraną. Pagrindinis „Galaxy Fold“ ekranas yra apsaugotas nuo mechaninių pažeidimų specialia plėvele, kuri yra ekrano struktūros dalis. „Samsung“ atstovas pabrėžė, kad ateityje bendrovė užtikrins, kad ši informacija būtų tinkamai perduota naudotojams.
Gamintojas teigia, kad, nepaisant didelio prietaiso potencialo, jis turi būti patobulintas, kad naudojimo metu padidėtų įtaiso patikimumas.
Atlikti pradiniai bandymai parodė, kad „Galaxy“ ekrano problemos gali kilti dėl poveikio į viršutines arba apatines atviras lankstymo mechanizmo vietas, kurios padeda prietaisui sulenkti. Kūrėjai imsis priemonių, kad padidintų ekrano apsaugos lygį. Be to, bus išplėstos „Samsung“ išmaniojo telefono priežiūros ir naudojimo rekomendacijos.
Išsamiam vertinimui prireiks papildomų bandymų, todėl pardavimo pradžia atidėdama nežinomam laikui. Tikimasi, kad nauja „Galaxy Fold“ platinimo pradžios data bus paskelbta per kelias artimiausias savaites.