Buvo manoma, kad 5G ryšį palaikantis „Galaxy S10“ modelis sulauks daug dėmesio. Ankstyvieji prietaiso savininkai tikisi paties geriausio, tačiau jie susidūrė su tam tikromis ryšio problemomis. Po to, kai balandžio 5 dieną buvo pristatytas „Galaxy S10“ 5G modelis, buvo akivaizdu, kad vartotojai negalės iš karto patirti 5G ryšio privalumų. Vis dėlto „Galaxy S10“ 5G variantas susidūrė su didesnėmis problemomis.
Remiantis „Business Korea“ pranešimu, „Galaxy S10“ 5G variantas naudoja vieną 4G ryšio anteną ir vieną 5G ryšio anteną. Jos leidžia perjunginėti abu tinklus, priklausomai nuo jų našumo ir signalo stiprumo. Šio sumanymo dėka „Galaxy S10“ 5G modelis turėtų automatiškai pakeisti signalą į LTE, tačiau, deja, taip nėra. Vietovėse, kuriose nebuvo aptiktas 5G signalas, prietaisas tinklo nepakeitė į LTE, o nuolat atsijungdavo nuo interneto. Vartotojai turėjo kelis kartus perkrauti telefoną, norėdami atkurti signalą.
Pranešime rašoma, kad vis daugėja vartotojų nusiskundimų, tačiau nei „Samsung“, nei jų trys mobiliųjų ryšių partneriai, „SK Telecom“, „LG U+“ ir „KT“, nepateikė jokių sprendimų. „SK Telecom“ su „LG U+“ anksčiau pranešė, kad jie atnaujino savo pagrindinės stoties programinę įrangą ir nuo to laiko nesulaukė jokių nusiskundimų. Vis dėlto neatrodo, kad tai yra tiesa.
Pasak industrijos eksperto, problema kyla ne dėl 5G ryšio stočių kiekio. Nors jų šiuo metu yra nedaug ir dėl to signalas suprastėja, ekspertas nemano, kad tai yra problemos priežastis. Jo teigimu, komunikacijos tinklo optimizacija nebuvo užbaigta, todėl signalo perdavimas tarp stočių nėra sklandus.
„Samsung“ ir trys Korėjos mobiliųjų ryšių operatoriai apie šią problemą dar nepasisakė. Jeigu problema greitu metu nebus ištaisyta, atsiras daug nepatenkintų 5G ryšį palaikančio „Galaxy S10“ savininkų. Primename, kad ekspertai mano, jog 5G tinklo privalumai šiek tiek bus pastebimi nuo kitų metų, o galutinai ryšys turėtų būti išplėtotas iki 2020 metų pabaigos.