Vilnietė Inga nustebo gavusi žinutę iš „Bitės“ apie paslaugą, kurios nebuvo užsisakiusi.
„Gavau žinutę, kad netrukus turėsiu mokėti interneto apsaugos mokestį – 1,49 euro. Nieko nesupratau, nes jokios apsaugos nebuvau užsisakiusi“, – nustebusi į DELFI kreipėsi moteris.
© DELFI montažas
Ji stebėjosi nieko nežinanti apie jai priskirtą interneto apsaugą, niekada tokios paslaugos nebuvo užsisakiusi ir nenorėjo už tai mokėti.
„Manau, kad daugelis „Bitės“ klientų gavo tokias žinutes. Gal verta įspėti žmones apie tai, kad jei neatsisakys šios paslaugos, jų sąskaitos padidės“, – susirūpinusi kalbėjo Inga.
DELFI kreipėsi į telekomunikacijų bendrovę ir paprašė jos atstovų pakomentuoti, kas tai per paslauga ir kodėl ji taikoma jos neužsisakiusiems klientams.
„Konkrečiai šios klientės situacijos, jai nesutikus pasidalinti savo kontaktiniais duomenimis, pakomentuoti negalime. Tačiau iš pateiktos informacijos matyti, kad kalbame apie mūsų paslaugą „Interneto apsauga“. Tai mūsų kartu su pasauline saugumo lydere „Fortinet“ teikiamas interneto saugumo sprendimas. Jis veikia debesų kompiuterijoje ir be papildomų programėlių bei nustatymų saugo nuo grėsmių pavojingose svetainėse ar mėginimų parsisiųsti kenkėjiškus failus.
Per kiek daugiau nei dvejus metus šis sprendimas „Bitės“ klientus jau apsaugojo nuo beveik 100 mln. grėsmių ir virusų internete“, – sakė „Bitės“ interneto produktų vystymo vadovas Paulius Kudarauskas.
Šiuo metu priklausomai nuo pasirinkto plano „Bitės“ klientai paslauga „Interneto apsauga“ gali naudotis iki 3 mėnesių nemokamai, o vėliau taikomas 1,49 Eur/mėn. mokestis.
„Baigiantis nemokamam laikotarpiui klientai, kaip ir šios klientės atveju, gauna trumpąją žinutę su įspėjimu, kad ateinantį mėnesį bus pradėtas taikyti mėnesinis paslaugos mokestis. Norintys šios paslaugos atsisakyti tai gali padaryti patys savitarnoje, paskambinę trumpuoju numeriu 1501 ar užsukę į bet kurį „Bitės“ saloną“, – paaiškino P. Kudarauskas.