Leidinys „BuzzFeed News“ informuoja, jog „Facebook“ darbuotojai, norėdami privačiai pasikalbėti apie dalykus, kurie jiems nepatinka jų darbe, naudoja „vienkartinius“, išankstinio apmokėjimo telefonus.
Pastarieji metai didžiausio pasaulyje socialinio tinklo valdytojams buvo itin sudėtingi – į dienos šviesą išplaukė daug įmonei žalingos informacijos apie veiklą, prasilenkiančią su etika, nutekėjo daug vartotojų duomenų, visuomenės nuomonė apie bendrovę prastėja, o darbuotojų moralė smukusi iki dar neregėtų žemumų. Dėl to šie darbuotojai, norėdami vienas kitam pasiskųsti savo darbdaviu, perka telefonus, kuriuose naudoja išankstinio apmokėjimo ryšio paslaugų korteles – tokią informaciją žurnalistams atskleidė neįvardijamas buvęs aukštesnio lygio „Facebook“ vadovas.
Socialinio tinklo darbuotojai paslapčia svarsto apie savo darbo „Facebook“ struktūroje perspektyvas: įmonės viduje įsivyravo priešiška atmosfera, suskaldžiusi kolektyvą į dvi puses. Viena – „Facebook“ tradicinės lyderystės lojalistai, antroji grupė ruošiasi „visuotiniam korporacijos subyrėjimui“.
Tas pats buvęs „Facebook“ vadovas tvirtina, jog įmonės viduje „stiprėja paranojos jausmas“, o naujosios bendrovės kultūros simptomu tapo telefonai su išankstinio apmokėjimo planais.
Socialinio tinklo atstovas spaudai „BuzzFeed“ žurnalistams tvirtino, jog dabar įmonėje yra „iššūkių kupinas laikas“ ir kad „esame labiau nei bet kada pasiryžę įveikti iššūkius, su kuriais susidūrėme“.
Skandalai „Facebook“ lydi praktiškai nuo pat paskutiniųjų JAV prezidento rinkimų: įmonė buvo kaltinama dėl nesugebėjimo „atfiltruoti“ melagingas naujienas, iš Rusijos apmokamų politinių reklamų, skirtų JAV rinkai, platinimo, dėl „Cambridge Analytica“ skandalo, dėl programišių pavogtų vartotojų duomenų. Įmonės vadovybė buvo susieta su šmeižto prieš konkurentus bei kritikus kampanija. Dėl visų šių priežasčių vis garsiau girdimi raginimai atsistatydinti dviem svarbiausiems įmonės vadovams – Sheryl Sandberg ir Markui Zuckerbergui.