Pirmadienį prieš pietus buvo sutrikusi „Telios“ veikla. Vartotojai skundėsi, kad neveikė interneto ryšys. Anot įmonės klientų, prieiga prie interneto buvo sutrikusi tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek ir namuose bei biuruose.
Pabandžius susisiekti su „Telios“ darbuotojais, to padaryti nepavyko – į skambučius neatsiliepta arba buvo atmetami skambučiai.
Vėliau klientams perduotas pranešimas, kad sutrikimas šalinamas, o su nesklandumais susidūrė dalis vartotojų.
Po vidurdienio „Telia“ išplatino pranešimą, jog gedimai jau pašalinti, ir atsiprašymą:
„Atsiprašome, kad dėl tinklo įrangos gedimo Lietuvoje pirmadienį apie valandą laiko prieš pietus „Telios“ mobiliojo ir fiksuotojo interneto paslaugos veikė su sutrikimais – kai kuriais atvejais nebuvo galima prisijungti prie interneto svetainių, o ypač prie užsienio. Balso paslaugoms gedimas jokios įtakos neturėjo.
„Telios“ specialistai operatyviai pašalino tinklo įrangos gedimą ir atsiprašo klientų už galimai patirtus nepatogumus.“