Dėl Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovių tinklo klaidų dalis „Telia“ klientų šiose šalyse negali naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis. „Telia“ apgailestauja dėl klientų patiriamų nepatogumų ir kompensuos su tuo susijusias išlaidas.
Antradienio vėlyvą popietę prasidėjusios tarptinklinio sutrikimo priežastys dar nėra žinomos, Prancūzijos bendrovės operatyviai jas bando nustatyti ir pašalinti.
Pagal pirminę gautą informaciją, sutrikimus daliai „Telia“ klientų galėjo lemti Prancūzijos operatorių tinklo konfigūracijos klaidos. Sutrikimo pašalinimo terminai šiuo metu nėra žinomi, „Telia“ grupės mastu deda visas pastangas, kad tai būtų padaryta pačiu artimiausiu metu.
Nuolat palaikome ryšį su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR bei dėl galimų sutrikimų informuojame šiose šalyse esančius mūsų klientus.
Visiems Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems „Telia“ klientams, kuriems sutriko tarptinklinis ryšys, padengsime lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanosime 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje.
Prancūzijoje tarptinklinio ryšio sutrikimą galėjo patirti daugiau kaip 1000, Belgijoje – kelios dešimtys „Telia“ klientų.
Šiuo metu Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems žmonėms, kurie negali naudotis tarptinkliniu ryšiu, rekomenduojame įsigyti bet kurio šalies operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir ja naudotis tiek naršant internete, tiek skambinant šalies viduje ar į Lietuvą.
Papildyta:
Prancūzijoje ir Belgijoje viešintys „Telia“ klientai vėl gali skambinti, siųsti SMS, naršyti internete ir naudotis kitomis tarptinklinio ryšio paslaugomis. Dėl užsienio šalių operatorių tinklo klaidų kilę sutrikimai pataisyti trečiadienio popietę.
Sutrikimai, kilę dėl tinklo konfigūracijos klaidų, buvo užfiksuoti vėlyvą antradienį, dėl to „Telia“ skubiai susisiekė su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR. Klaidų paieška ir ištaisymas užtruko beveik parą.
„Telia“ apgailestauja dėl klientų patirtų nepatogumų ir kompensuos su tuo susijusias išlaidas – padengs lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanos 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje. Dėl kompensacijos klientai turėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo specialistus.