„Apple“ sprendimas daugiau neskelbti „iPhone“ pardavimų skaičiaus daugeliui sukėlė pagrįstų įtarimų, jog naujieji „iPhone XS“, „iPhone XS Max“ ir „iPhone XR“ susidūrė su problemomis. „Forbes“ pastebi, kad „Apple“ gali nelabai ir tikėtis kažkokių stebuklingų rezultatų, tuo labiau, kad oficialiai jau pripažino apie rimtas problemas su naujaisiais modeliais.
Savo oficialiame tinklapyje „Apple“ pirkėjus perspėjo, kad „iPhone X“ telefonai „gali susidurti su liečiamo ekrano problemomis dėl vieno komponento, kuris gali nesuveikti ekrano modulyje“.
„Apple“ teigimu, tai reiškia, „kad ekranas, arba dalis ekrano, gali būti nejautrus ar ne laiku sureaguos į palietimą“ ir galimai net „ekranas reaguoja į palietimą tuo atveju, kuomet niekas jo neliečia“.
Leidinio teigimu, įdomiausia šiame įraše yra net ne tai, kas yra įrašyta, o tai, kas buvo nutylėta. Šįkart „Apple“ vengė šabloninės frazės „nedideliam kiekiui įrenginių, kurie galėjo būti paveikti“.
Geroji naujiena vartotojams yra ta, kad ši ekrano problema yra lengvai pastebima. Todėl „iPhone X“ tokiu atveju galima drąsiai nešti autorizuotiems atstovams, kurie pakeis ekrano modulį nemokamai. „Forbes“ taip pat teigiama, kad jeigu jūs jau spėjote sumokėti už šio gedimo remontą, tai galite reikalauti atitinkamos kompensacijos.
Gamintojai perspėja, kad jeigu naujasis „Apple“ telefonas bus pažeistas fiziškai (pavyzdžiui, įskilęs stiklas), tai gali kainuoti papildomai, nepaisant brokuoto modulio keitimo.
„Forbes“ autoriaus Gordono Kelly teigimu, tai pratęsia visą „iPhone“ serijos gedimų istoriją, kuri neprisidės prie naujųjų telefonų pardavimų augimo, ypač didiesiems telekomunikacijų tiekėjams atsisakant „eSim“ technologijos, kurią naujausiuose telefonuose įdiegė „Apple“, palaikymo.