Kai kuriose pasaulio valstybėse oficialiai įsigyti „iPhone XS“ ir „iPhone XS Max“ galima jau nuo praėjusio penktadienio – parduotuvėse JAV ir Japonijoje rikiavosi eilės norinčiųjų juos nusipirkti. Tačiau jau po kelių dienų internete pasirodė skundų dėl prastos korinio bei „Wi-Fi“ ryšio kokybės, o taip pat dėl lėtesnio duomenų siuntimo greičio lyginant su senesnio modelio telefonais, rašo „The Verge“.
„Apple“ techninio aptarnavimo forumuose, „MacRumors“ forumuose ir „Reddit“ socialiniame tinkle teigiama, kad problemos pastebimos visoje JAV teritorijoje ir yra nepriklausomos nuo ryšio paslaugų teikėjo pasirinkimo.
O tokia vartotojų kritikai turėtų būti itin nepatraukli gamintojams „Apple“: „iPhone XS“ oficialiai turėtų pasiūlyti kur kas didesnį duomenų atsisiuntimo greitį ir per „Wi-Fi“, ir LTE tinkle – tokius oficialius teiginius patvirtino ir „SpeedSmart“ bandymai.
Be to, svetainės „iFixit“ meistrai, išardę vos nusipirktą telefoną, rado naują anteną, kuri yra nutiesta nuo pat telefono apačios iki viršaus – teoriškai ji turėtų smarkiai pagerinti ryšio kokybę. Tuo tarpu besiskundžiantieji bando vystyti įvairiausias teorijas, dėl ko jų naujausias brangus telefonas nepatenkina lūkesčių: gal tiesiog nepasisekė ir buvo perkrautos mobiliojo ryšio antenos, o gal esama ir rimtesnių problemų – prisimintas ir „Antenageito“ skandalas, kilęs vos pasirodžius telefonui „iPhone 4“. Oficialaus savo komentaro apie vartotojų kritiką „Apple“ dar nepateikė.